Cat esti de fericit?

Posted: 03/07/2011 in Din viata mea

Nu o sa ma lungesc cu teoria in seara asta. Defapt nu e seara, e noapte si nici noapte nu e, ca e dimineta. In fine… la ora asta nu o sa intru prea mult in detalii desi mi-as dorii, ideea e ca am gasit pe un alt blog, un test…al fericirii. In fine, se pare ca e destul de bun si l-am completat si eu. A reiesit ca sunt putin mai fericit ca o maimuta, am scorul de 4,75 cam tot am luat si la teza la mate pe primul semestru. Si culmea, si atunci am fost fericiti! Deci 4,75 is the number to go with. Uitati testul. Voi cat de fericiti sunteti? 🙂

Comentarii
  1. Unknown spune:

    „Ei bine, în cel mai rău caz ai avea scorul 1 şi în cel mai bun scorul 6. Dacă ai pe undeva pe la 4.3 nivelul tău de fericire e identic cu al unei persoane normale. Dacă ai peste 5 ar trebui să ne spui şi nouă cum reuşeşti să fii aşa de fericit, iar dacă scorul ţi-e mai mic decât 4.2 atunci…”
    :-??

  2. Bogy spune:

    Deci eu sunt putin mai fericit decat o persoana normala 😀
    Tu? 😛

Lasă un răspuns

