S-a stins

Posted: 04/07/2011 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Asta era un post la care nu ma asteptam vreodata sa il scriu. Intradevar, din pacate, in acest post o sa va povestesc despre un mort; din „fericire” nu e vorba de vreo ruda, sau vre-un prieten, sau vre-un om. Azi am descoperit ca unul din cateii mei a murit. Nu am crezut ca o sa moara la varsta sa (maine, 4.07.2011 implinea 10 luni), iar vineri era sanatos tun. Ieri mi s-a parut ca e ceva ciudat cu el, parea foarte bleg, nu mai alerga prin toata curtea, n-a  mai sarit pe mine cand m-a vazut, ii curgeau ochii. Astazi a fost si mai rau, n-a mancat nimic, a stat toata ziua culcat, dupa care s-a dus de-abia, de-abia, pana in magazia de lemne (unde culmea se si nascuse) s-a intis acolo si ultima data cand am fost la el, respira sacadat, parca tusea odata la 3-4 secunde, iar apoi in 5 minute, cand m-am intors…nu mai respira.

Totusi nu imi explic ce a putut patii, ceilalti doi catei pe care ii am in curte, nu au absolut nimic. Niciunul din ei nu a iesit din curte, iar curtea in care ii tin nu are acces la strada. Dormeau in acelasi loc, mancau din acelasi loc…ce o fi avut nu stiu. Sper doar sa nu ii afecteze si pe ceilalti zilele urmatoare. Pana una, alta va trebuii sa ma obisnuiesc sa nu il mai vad/aud prin curte. C’est la vie, chair daca nu prea imi convine 😦

Comentarii
  1. Unknown spune:

    Imi pare rau pentru catel.Stiu cum e.Am pierdut pana acum o pisica si 2 catei(Dumenezeu sa-i ierte,ca erau niste tovarasi loiali)
    Bafta.

  2. Bogy spune:

    Multumesc. Si mie imi pare rau pentru pierderea ta, inteleg cat e de greu sa pierzi un animal mai ales dupa ce te-ai atasat de el si l-ai crescut de mic.

Lasă un răspuns

