Sunt cel mai norocos om de pe Terra

Posted: 09/07/2011 in Curiozitati, Din viata mea
Etichete:, , , , ,

De mult timp nu am mai folosit un titlu asa de lung, dar asta a fost asa..o observatie. Sa ne intoarcem la titlu. De azi incolo ma pot declara cel mai norocos om de pe fata Pamantului. Dar hai sa discutam un pic despre noroc si ghinion. Adica voi, cititorii mei, credeti in ghinion? Sa nu indrazniti sa spuneti nu, adica daca nu avem ghinion, cum am putea avea noroc?
Si eu sunt cam la fel…adica nu mi-e frica ca daca imi taie o pisica neagra calea o sa am noroc, in schimb daca gasesc pe jos o moneda, ma astept sa imi mearga bine. In fine, intreaba orice baba din sat si o sa iti faca o lista foarte lunga cu lucruri pe care ar trebuii sa le faci ca sa iti mearga bine, si o lista mult, mult mai lunga cu lucruri pe care nu trebuie sa le faci decat daca vrei ghinion si sa nu te mai insori. Daca stau bine sa ma gandesc unele sunau cam asa:
Noroc: sa se sparga ceva de stica (dar nu oglinda), sa gasesti o moneda pe jos, sa te uiti la ceas la ora fixa, trifoiul cu patru foi si cam atetea imi vin acuma in minte
Ghinion: sa spargi o oglinda, sa treci pe sub scara, sa scapi ceva de sticla pe jos si sa nu se sparga, sau doar sa se crape, sa iti taie calea o pisica neagra, sa porti sosete de culori diferete, sa iti iasa in cale la drum un batran(a) cu galetile goale, sa ai vre-o legatura cu nr 13 si muuuulte multe, alte chestii asemanatoare.

Anyway, azi tata m-a rugat sa il ajut pe el si pe inca un muncitor sa schimbat acoperisul la terasa. Aveam un acoperis de sticla, cam invechit, si trebuia sa il schimbam. Eu trebuia sa fac mai mult munca de curierat, sa duc ceva de acolo dincolo, sa fac curatenie etc. Toata bune si frumoase, dar ca sa ies din casa in curte sa ii pot ajuta, trebuia sa trec pe sub scara pe care ei s-au suit pe acoperis. Am trecut; toata ziua pentru mine a fost un dute, vino pe sub scara aia. Nu stiu daca conteaza, dar era din aceea dubla :))  In fine, si trebuia sa aduc bucatile de sticla, vechi pe care ei mi le dadeau. Adica ei mi le dadeau si eu trebuia sa le arunc pe jos ceva mai departe. Cum era sticla armata, nu reuseam decat sa le crap. Alt semn de mult noroc pe viitor. Si cam asta am facut toata ziua: am trecut pe sub scari si am incercat sa sparg sticla reusind doar sa o crap. Aaa, si pe finalul zilei tata imi propune sa sparg o oglinda veche ce era degeaba prin curte. Bineinteles ca n-am rezistat tentatiei, am luat o piatra si am lovit oglinda drept in numele tatalui, si am privit-o cum se face bucati si cade la picioarele mele cerand indurare.

In fine, am facut un calcul grosolan: am trecut pe sub scara (dus-intors) cam de vreo 127 de ori, am incercat sa sparg 10 panouri de sticla, dar le-am crapat pe toate doar, si am spart o oglinda.  Deci, pentru cunoscatori: de cate ori ar fii trebuit sa mor pana acum tinand cont ca au trecut deja 4 ore de cand m-am lasat de munca?

Acum incepe partea serioasa a postului: sa nu credeti ca eu cred ceva din ce scriu pe aici. O sa dorm foarte relaxat la noapte si nu am frica ca o sa imi mearga atat de rau incat o sa le las si nepotilor mei niste ghinion drept mostenire, eu nu am avut niciodata probleme cu asta. Nu mi-e frica. Adica daca e sa fie ceva, imi asum raspunderea pentru faptele mele si nu cred in ghinion. Adica mie mi-a mers destul de bine pana acum in viata (chiar nu pot sa ma plang) si am avut acelasi stil si aceeasi atitudine fata de ghinion si noroc. Defapt, ceva imi spune ca in curand, cu voia lui Dumnezeu eu o sa primesc o injectie si o sa fiu injectat cu o doza de noroc.

Oricum voi ce parere aveti de superstitii?

Comentarii
  1. Unknown spune:

    :-?Interesant…
    Eu sincer nu cred in noroc.De cand ma stiu am avut doar…nimc:))Adica vreau sa spun ca nici noroc,dar nici ghinion nu am avut…Am trait pana acum intre cele doua…
    Buna postare.

  2. annitu spune:

    Eu sunt mega-ultra-hiper superstiţioasă :|.

Lasă un răspuns

