Autostopul

Posted: 15/07/2011 in Din viata mea, Drumuri
Etichete:, , , , , ,

Da, asta e noul mod de a calatorii! Vrei sa ajungi undeva, fuck the train, de avion nu spun nimic, nu am fost, sunt sigur ca e bun, tac din gura. Insa fata de tren, autostopul e net superior. Astazi am vrut sa plec la Turda, si cum nu am vrut sa dau 70-80 de lei pe biletul de tren ca sa stau 9 ore cu fundul pe scaunul ala, am ales sa fac autostopul.
M-am dus cu metroul pana la Pacii, am mai mers pe jos pana la o reprezentanta BMW, de unde puteam vedea intrarea pe autostrada, si mi-am intis hartiunta cu ruta „RM VALCEA-SIBIU-SEBES-TURDA”  am stat cam 10 minute dupa care a oprit un om cu o duba, care mi-a zis pana unde merg, ca el merge pana la Cluj. Dar urmatoarea lui intrebare a fost:
„Cat platesti?”
„20-25”
„Nu merge, nu te duc asa!”
„Dar cu cat ar merge?”
„Pai cu 40-45 ca sunt care dau 15 lei de la Pitesti la Rm. Valcea”
„Pai atunci ma duceti pana la Valcea?”
„Dai 25 lei pana acolo?”
Si m-am enervat si am zis:
„Sti ce domnle, asa mai bine ma lasi aici, astept pe altcineva si tu iti iei pe cineva care plateste”

Si m-a lasat si m-am intors la locul meu, unde in 3 minute a oprit o masina cu „talibani” (a se citi „tigani”) Unu mai tanar la volan, si un gras cu mustata in dreapta. In masina mai era un autostopist care mergea pana la Pitesti, toate bune si frumoase, dar ala le-a dat pe ruta aiia 15 lei, ceea ce m-a pus pe mine intr-o pozitie delicata, avand in vedere ca mergeam pana la Rm.Valcea. Ajuns acolo, le-am dat 20 de lei si i-au luat fara sa se uite la ei. De acolo am mai stat cu afisul 5 minute si a oprit un tanar (ungur) de 22 de ani cu un IVECO Eurocargo de 7,5 tone ce venea cu frigidere Beko de la Targoviste. El m-a luat si m-a dus pana la intrarea pe A3. Am facut un popas la Saliste, la un ARAL unde tin minte ca m-am oprit de cateva ori si cu tata (anu trecut mi-am luat o Cola si o inghetata BEST de acolo). Acolo am stat 45 de minute dupa care am venit intins pana la Turda. Am mai dat 20 de lei, si dupa am venit acasa. It’s good to be back. Acum trebuie sa vad cam care o sa imi fie programul pe urmatoarele zile. S-ar putea sa aiba si tata ceva drumuri prin tara. O sa fie frumos 🙂

Comentarii
  1. M spune:

    Pret bilet cfr buc-cluj pt elev = 42 lei la accelerat 🙂

  2. Bogy spune:

    Care 42?/?
    Eu de fiecare data cand am fost n-am platit mai putin de 60 de lei 😐
    Cu tot cu reducere!

  3. M spune:

    Asa scrie pe mersul trenurilor.ro la o simulare de pret.
    Preturile nu stiu cat sunt de corecte ca am permis gratis dar trenurile sunt actualizate cat de cat, nu pleci degeaba la gara :))

  4. Bogy spune:

    Eu cred ca trebuie sa si-o mai simuleze…ca pana ajung eu la gara, brusc se majoreaza preturile :))
    sau daca nu, pun pariu ca face o caruta de ani pana la Cluj 😛

  5. Marius Crisan spune:

    CU Fany ii 40 de lei de la Cluj la Bucuresti 🙂

Lasă un răspuns

