ZIUA 2

Posted: 01/08/2011 in Din viata mea

Salutari dintr-un trecut si mai putin indepartat. Stiti, chiar incepe sa imi para rau ca nu am o conexiune destul de buna incat sa urca articolele astea pe net. Nu avea blogul meu prea multi cititori dar era placut sa sti ca totusi cineva era posibil sa arunce un ochi in aberatiile mele. In ceea ce ma priveste, ma consider un fel de explorator, un temerar care si-a transformat HTC-ul in jurnal de calatorie si care urmeaza sa il publice candva. Asa cum am promis, nu voi edita deloc aceste insemnari; le las asa cum le scriu. Pe aceasta de fata o scriu azi 28 iulie 2011 ora 23:46. In ultima insemnare am zis ca am citit cam jumatate din volumul I din seria „Cartea Timpului” – trilogie scrisa de francezul Guillaume Prévost. Va rog sa apreciati  efortul meu de a pune accentul corect. Ideea e ca azi nu numai ca am terminat primul volum, ci l-am terminat si pe al doilea. Din pacate capul sec cu care am fost inzestrat la nastere a decis sa lase volumul al treilea (si ultimul) la Bucuresti, unde o sa ajung peste o saptamana si jumatate.  Cartea a devenit mai palpitanta si mai pe gustul meu. Cred ca autorul a tinut cont de criticile mele referitoare la primul volum si a remediat problemele la cel de-al doilea. Poate o fi si el ceva calator in timp si stia ce nu o sa imi placa.

Un singur lucru mi-a atras atentia si nu mi-a placut, nu e vina autorului, e ceva des intalnit de mine prin cartile moderne si nu mi-a placut in niciuna; sa va explic: in carte e vorba despre un baiat (ca mine) de 14 ani (deci mai mic ca mine) care, asemenea mie, e mai taciturn si singuratic. Lasand la o parte cum se descurca cu scoala, el cunoaste si se intelege bine cu o singura fata; una singura. „Intamplarea” face ca acea singura fata pe care el o stie sa fie draguta,  sa fie indragostita de el, iar el sa fie indragostit de ea, iar in final cei doi sa ramana impreuna, ca in filmele americane. Nu am intalnit doar in seria asta scenariul asta, ci in mai multe si cica s-ar intampla asa uneori si in realitate. Nu imi plang de mila, m-am impacat cu gandul ca o sa treaca ceva mai mult timp pana  sa imi gasesc si eu o prietena/mandra/iubita depinde cum vreti sa-i spuneti, pentru ca sunt mai ….”special”. Deci in viata reala m-am impacat cu ideea si oarecum supravietuiesc cu ea, dar cand o regasesc prin cartile care imi plac si unde oarecum am intrat in pielea personajului, nu pot sa ma gandesc ca singura fata pe care o stiam, ma intelegeam bine cu ea, si de ce sa nu recunosc imi cam si placea de ea, nu mai imi raspunde la telefon sau mesaje de 2 luni. Deci nu e chiar happy endingul din filme sau carti si ca sa pun capat speculatiilor, DA mi-e ciuda pe niste mucosi care nu traiesc decat intre filele unei carti!

Adica e una sa urmaresti un film in care unu rupe in bataie tot ce misca, iar la final se linge cu una care arata mai mult sau mai putin bine, si e cu totul altceva sa citesti o carte si pe masura ce descoperi personajul sa te gandesti „asta as putea face si eu. As putea fi eu in locul lui” iar spre final sa intre in scena o blonda si atunci sa iti zici: „Nu, n-as putea fi eu! La mine nu trag fetele”. Daca as sti ca viata mea e scrisa de cineva, mi-ar placea sa fluier la autorul meu si sa ii ordon sa rectifice acest capitol in viata mea. E singurul aspect in viata mea pe care il vreau modificat.  De regula la cateva saptamani dupa ce termin cartea, imi reintru in starea pasnica in care sunt impacat cu soarta mea si in care incerc timid sa mi-o modific, dar din seara asta pana la starea aia, e cale lunga!

Comentarii
  1. M spune:

    Niste alineate?

  2. M spune:

    Mult mai bine :d

Lasă un răspuns

