Pact cu diavolul

Posted: 11/08/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , ,

Ei bine a venit si ziua aceasta intunecata, cand a trebuit sa renunt la demintate, sa renunt la principii, sa renunt la tot ce era etic in viata mea si a trebuit sa imi vand sufletul necuratului. Astazi am ajuns la concluzia ca: va trebuii sa imi pun internet de la Romtelecom!

Si acum tot o sa inchideti fereastra si o sa spuneti ca m-am tampit. Ei bine, nu m-am tampit, e drept poate eram deja tampit, dar afirmatia mea are o boaba de logica pe care o sa incerc sa o impartasesc cu voi in cele ce urmeaza. De cand ochisorii mei au vazut lumina acestei lumi, acum aproape 17 ani, de cand urechiusele mele au inceput sa auda sunete, dar mai ales de cand creierasul meu (la vremea aia functional) a inceput sa inteleaga informatiile, au am stiut de existenta Romtelecom. Si tot de atunci am auzit aproape toti cunoscutii plangandu-se de el. Si pe masura ce am crescut m-am convins de acest lucru. Cand am avut telefonul deranjat din cauza unei probleme de la ei, le-a luat o saptamana intreaga (7 zile) sa vina sa remedieze problema, odata mi-au restrictionat apelurile catre retelele de telefonie mobila, pentru ca intr-o luna am vorbit prea mult de pe fix pe mobil. Desi am platit factura, apelurile au fost restrictionate, abia dupa o luna de negocieri si amenintari m-au deblocat. Si asta mi s-a parut idiotenie! Eu am vorbit mai mult la telefon, le-am platit mai mult la factura, iar ei imi interzic acest lucru.

Apoi acum 2 ani cand m-am mutat langa Bucuresti, ei erau singurii care imi puteau oferii internet prin cablu: am optat pt tot pachetul: televiziune, internet si telefonie. A venit a doua zi televiziunea, dar internetul si telefonia au zis ca nu o pot baga din cauza ca momentat nu mai am porturi suficiente. Dupa vre-o luna de zile ma trezesc cu 2 mesteri la poarta ca sa imi bage „Internet de mare viteza” care era ceva de 3,5 Mbps (DACA BINE RETIN) oricum eu deja semnasem pe 2 ani cu cei de la Vodafone pentru stickul de net. Asa ca i-am trimis la plimbare. Acum, la 2 ani de atuni, tot numai Romtelecom imi poate oferii net prin cablu: avantajele pe care le vad, sunt ca TEORETIC nu ar trebuii sa raman fara net cand bate vantul si faptul ca am trafic nelimitat. Dezavantajul este ca apare numele Romtelecom in discutie, ceea ce e destul ca sa imi provoace un discomfort gastric.

Am vorbit cu o individa de la ei la telefon, imi zicea ca imi poate oferii un abonament parca Clicknet Play, cu 20Mbps download. Recunosc ca sunt destul de curios ce ii poate pielea si mai ales cum se descurca cu descarcatul filmelor; dar cele mai mari emotii le am pana il vad instalat. Stiindu-i pe cei de la Romtelecom sunt sanse sa ma trezesc cu un abonament de 2 Mbps download si desi am trafic nelemitat, daca descarc prea mult intr-o sesiune sa imi opreasca complet netu timp de 2 luni ca nu cumva sa fiu victima hackerilor. Oricum ar fii, presimt ca ma asteapta 2 ani agitati dpdv al netului…

Comentarii
  1. mestecaguma spune:

    Call me old fashioned, dar eu şi aşa l-aş spânzura pe Horga (un libidinos cu buzele cât Atlanticul, gras, scund şi îndesat, cu o faţă de hamster consipat, şi care, chipurile, e şeful unei firme tâmpite, de prin Galaţi, de unde are Vivi, adică eu, net fiber power) de limbă, cu şireturile de la bocanci. Aş putea spune că netu’ meu e în regulă. 100 mbps (asta în acte), că e ploaie, că-i furtună, nu mă fulgeră la prună că netu’ meu merge perfect. Tough shit. Însă să dea dreaq şi fecioara maria, sfânta cioară vopsită să apară vreo defecţiune! Bine, astea apar ca ciupercile după ploaie, şi parcă-s menite să-mi fut@ creirii, pt că din cauză că s-a rupt vreo fibră, ba că e căzut nuş’ ce server, Vivi rămâne molfuză câte o săptâmână, două, pregătită de critice severe şi odioase la adresa mamelor operatorilor. O fi conspiraţie, vor babacii să ne mai scoată la o bere în centru decât să stăm toată ziua cu ochii beli… ăsta, pardon, zgâiţi la monitor. Mai ştii?

Lasă un răspuns

