Noua expeditie

Posted: 16/08/2011 in Balarii

Salutare din nou! Trebuie sa recunosc ca a inceput sa imi placa stilul asta de a scrie. Ce stil? Ei bine, iar scriu de pe telefon, in 16.08.2011 ora 23:23 urmand sa public articolul cand netul mi-o permite si cand aplicatia WordPress de pe  telefonul meu va catadixii sa functioneze.
In timpul in care nu am mai postat, printre altele am reusit sa fac o raceala, cu multa febra, care persista si la ora asta. Singurul lucru care difera este locul in care ma aflu eu acum. Acum ma aflu din nou la bunici, in Maramures. Ceea ce ma amuza la ora asta este faptul ca sunt aici de unul singur fara sa fie si mama sau macar vara-mea. Si asta e cel mai amuzant: cand eram mic nu suportam sa fiu lasat la bunici fara unul din parinti. Eu eram copilul ala ciudat care nu pleca nicaieri fara ma-sa sau tac-su. Pur si simplu detestam ideea de a fi dus in inima muntilor, intr-o zona fara semnal la telefon, unde curentul poate pica in caz de furtuna si sa fiu lasat acolo doar in grija bunicilor.
Acum insa observ ca s-a schimbat situatia: am ajuns aici, cu toate ca sunt racit, mi-am petrecut ziua citind pentru ca afara  picura, iar acum seara, in loc sa plang dupa ai, mei stau si ma uit pe pereti in timp ce muzica se varsa din casti in urechile mele. Si ma simt bine facand asta; poate e de la febra, dar chiar ma simt impacat cu mine.
Apoi mai e faza ca ma simt iarasi ca un explorator in fata jurnalului sau digital. Asa imi trebuie daca citesc toata ziua carti despre calatoritul in timp! Dar acum sunt la ultimul volum si dupa aceea o termin si cu calatoria in timp, desi cateodata chiar mi-ar placea sa pot calatorii putin in trecut si eventual putin in viitor; sau macar sa fiu vizitat de un eu din viitor, oricum probabil ca febra ma face sa delirez putin. Daca am luat-o complet razna va rog sa ma trageti de maneca, daca credeti ca mai e loc pentru delirul meu, atunci lasati-ma in febra mea! :))

Lasă un răspuns

