Recomandare

Posted: 28/08/2011 in Balarii

In seara asta mi s-a intamplat ceva interesant. Am fost atentionat ca cineva mi-a recomandat blogul.

In general ma bucur de fiecare data cand vad ca cineva se sinchiseste sa tranzmita mai departe blogul meu, caci asta inseamna ca i-a placut, insa recomandarea din seara asta le-a intrecut pe toate! Ma asteptam sa vad un link al blogului meu aruncat la baza unei pagini foarte aglomerate, sau in cel mai bun caz, sa il vad chiar la inceputul paginii dar scris foarte marunt. Ei bine, fata despre al carui blog vorbim mi-a intrecut toate asteptarile! Uitati si voi ce recomandare faina mi-o facut: http://amazingredlips.blogspot.com/2011/08/blogger-nousariti-pe-el.html

Si daca tot sunteti acolo, aruncati un ochi si pe blogul ei!

Lasă un răspuns

