Ghiozdane

Posted: 05/09/2011 in Din viata mea

Da, fratilor si surorilor, se intampla si asta. Cum ar zice Horia Brenciu „E septembrie, e luni”, si nu orice luni! E ultima luni din vacanta de vara. Din aceasta luni, fix in 7 zile o sa fiu la scoala. Defapt eu peste 172 de ore trebuie sa ma trezesc sa plec la liceu. Iar pentru asta mi-am facut niste pregatiri: mai exact, a trebuit sa renunt la vechiul meu ghiozdan de scoala si imi cumpar unul nou. Usor de zis!

Adevarul fie spus, mie mi-a placut la nebunie vechiul ghiozdan. In aceasta vara a implinit 4 ani de cand il aveam, 4 ani in care mi-a carat cartile, sportul, laptopul, mancarea si tot ce mi-a mai trecut prin cap, fara nicio problema! Imi placea de el pentru faptul ca era negru si se murdarea greu, imi placea de el pentru faptul ca a fost cu mine la o gramada de teste si examene, imi placea de el, caci gaseam intr-unul din buzunarele lui, firmituri de la sandwichi-uri vechi de 3 ani. Pe scurt, imi placea de el pentru ca era plin de amintiri. In acelasi timp era puntea care lega viata mea de elev la Turda, cu viata mea de elev la Bucuresti. Asta era tot ce mi-a mai ramas ca legatura. Iar din moment ce am observat ca a inceput sa i se rarefieze panza pe fund, am decis ca e o legatura ce trebuie s-o rup.

Asa ca m-am dus intr-o zi in Piata la Drumul Taberei sa caut un ghiozdan. Nu stiam exact ce caut, dar stiam ca trebuie sa fie mare, neutru, si ieftin ca sa nu imi para rau de el. Vechiul ghiozdan l-am luat silit de parintii mei caci era la promotie. Nu cred ca am dat mai mult de 15 lei pe el, si nu imi amintesc sa fii sperat ca o sa ma tina mai mult de 1 semestru. Dar micul ghiozdan de la promotie era hotarat sa isi demonstreze adevarata valoare. Deci succesorul sau trebuia sa ii calce pe urme. Dupa o tura zdravana in susul si in josul pietii, nu gaseam ceva ce sa imi placa. Peste tot doar Hannah Montanna si Miley Cirus…. In cele din urma am gasit la o taraba, ceva ce semana a ghiozdan. Un gri simpatic, care odata murdarit o sa pot zice ca asa e modelul. Mi-ar fi placut mai mult daca nu scria „sport” pe el, dar cum naveta mea spre liceu semana mai mult cu un maraton, cred ca se accepta. Ramane de vazut acuma cat de bine si de mult o sa reziste in conditiile mele de exploatare. Eu sper sa nu am probleme si sa ma prinda facultatea tot cu ghiozdanul asta  🙂

In scurt timp promit sa urc si 2 poze pe blog, una cu vechiul camarad si una cu noul ghiozdan 🙂

Lasă un răspuns

