Cola pe cartela

Posted: 10/09/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , , ,

Inca de mic, bunicii si toti cei mai invarsta ca mine, au facut tot posibilul sa ma faca sa apreciez lumea in care m-am nascut. Sa ma bucur ca m-am nascut dupa caderea regimului comunist, sa ma bucur de libertate, sa ma bucur de fructe, de Mos Craciun, de desene animate straine n0n-stop si mai ales de paine. Tot timpul mi-au amintit ca pe vremea lor, painea se gasea greu si era pe cartela, in functie de cati membri avea familia. Niciodata nu am stiut cum arata o astfel de cartela, desi mi-ar fi placut. Oricum in mintea mea s-a intiparit ideea ca din moment ce era pe cartela, insemna ca aveai ratia asigurata.

Ei bine, peste 2 zile incepe scoala. Nimic nou, unele catastrofe sunt inevitabile. Problema de anul asta este ca s-a terminat boeria de pe clasele a IXa si a Xa atunci cand eram de dupa-masa. E drept, aveam motiv sa ma plang ca seara la 8 cand scapam de la liceu, trebuia sa fac raliu sa prind maxi-taxi-ul spre casa. Erau zile cand nu il prindeam si rabdam in frig pana imi amorteau si gandurile in cap ca sa vina altul. E drept, era mai greu, dar stiam ca ajung acasa, ma apucam de teme, puteam sta pana la 2-3 noaptea traz, iar dimineata puteam sa mai invat sau sa ma uit la televizor inainte sa plec. Uneori mi-am permis chiar sa fac nopti albe de dragul scolii…. (defapt pentru ca trebuia sa ma apuc si sa termin de citit Ion pana a doua zi, dar nu conteaza). Anul asta voi fi de dimineata, la ora 2 pentru mine va suna clopotelul de eliberare catre casa. Dar la ora 6 dimineata va suna telefonul de trezire. Defapt, daca stau sa ma gandesc, 6 e prea tarziu; eu trebuie sa plec cu masina de 6:20 sau 6:30, nu mai stiu sigur la cat e….ori mie imi ia 20 de minute numai sa ma spal pe fata sa ma trezesc si sa ma imbrac.

Constient de ce ma asteapta de luni incolo, saptamana asta am incercat sa ma trezesc mai devreme. Incet, incet, am mutat ora de trezire de la 13, la 8! Desigur va asteptati ca si ora de culcare, sa se fi schimbat: si aveti dreptate! In loc sa ma culc pe la 2-3 cum faceam cand ma trezeam la 1, acum ma culc la 4 dimineata sa ma trezesc pe la 8-9. Si asta se intampla de o saptamana incheiata. Deci va fi o adevarata provocare pentru mine primul semestru. Daca reusesc sa ma trezesc la timp, sa nu adorm cu periuta de dinti in gura, sa ma imbrac cu hainele care trebuie si cu sosete care se asorteaza, va trebuii sa rezist sa nu adorm pe maxi-taxi ca sa cobor unde trebuie, iar apoi sa nu adorm pe autobuz. Ar fi nasol ca atunci cand ma trezesc sa realizez ca 385-ul, a trecut de Piata Unirii, a trecut de Sf. Vineri si acuma e la Izvor pentru ca se intoarce. Deci va trebuii sa imi fac provizii serioase de Coca Cola. Ma gandesc chiar sa imi fac si eu un fel de cartela, cu ratia de cola necesara supravietuirii unei zi. Cred ca 1L ar trebuii sa imi ajunga.

Acestea fiind zise, doresc tuturor elevilor bafta in noul an, profesori indulgenti, teste usoare, teme putine, distractie multa, si din nou bafta!

Sa ne auzi cu bine in vacanta de Craciun 😉

Lasă un răspuns

