Jurnalul unui somnambul #0

Posted: 27/09/2011 in Administrare blog, Amintiri
Etichete:, , , , , , , , ,

Stateam astazi cocotat si inchesuit intr-un 385 (autobuz pentru cei din afara bucurestiului) si reflectam putin asupa conditiei mele (a omului de geniu) captiv in lumea aceasta a oamenilor simpli si sufocat de gandirea lor si de vointa lor limitata, de teama de a-si depasii conditia, gandindu-ma ce as putea sa fac pentru a da ocazia sufletului meu sa zburde liber spre campiile libertatii si stiintei absolute.
Taiati. Nu a fost chiar asa; defapt totul s-a intamplat acum cateva minute, timp in care eu imi faceam dusul de seara, cand dintr-o data printre picaturile de apa care se loveau oricum de mine, s-a strecurat si o idee, care a aterizat in ureche si de acolo s-a prelins pana in pestera intunecoasa, unde la oamenii normali se afla creierul.  Ideea este ca in timp ce eram la dus, am inceput sa ma gandesc putin la ce as mai putea scrie pe dracovenia asta de blog. Si dintr-o data am avut un flashback pana in primele zile cand mi-am facut blogul: atunci nu visam sa il fac „gazeta virtuala”, atunci era pur si simplu un fel de jurnal pe care teoretic il puteau citii si altii. Spun teoretic, deoarece nu dadeam adresa blogului la nimeni.  Asa ca m-am gandit de ce nu l-as aduca inapoi la origini macar pentru putin timp. Rezultatul? A luat fiinta seria Jurnalul unui somnambul. 

Ce este chestia asta? Pai in mare e o noua metoda prin care pot plictisii oamenii, dar mie imi place sa zic ca este o noua metoda prin care eu o sa imi ocup timpul, precum si un prilej sa fac cateva insemnari pentru posteritate, note la care as putea revenii peste cativa (zeci de) ani ca sa vad cum era viata mea in primele saptamani de elev de clasa a XIa. Deja v-am spus despre cum ma simt in mare sa ma trezesc de dimineata, dar m-am gandit sa fac o serie de insemnari zilnice cu cele mai bune/cele mai rele momente ale zilei.

Desigur, asta inseamna ca unele articole vor fi foarte scurte, altele vor fi foarte plictisitoare, iar altele vor fi un concentrat de plictiseala (adica si foarte scurte, si foarte plictisitoare). Acesta nu se vrea postul pilot, ci se vrea postul in care lamuresc odata si pentru totdeauna ce si cum:

  • Ideea mi-a venit tarziu, asa ca nu pot incepe cu rezumatul zilei de luni, dar aici nefiind democratie, pot decreta ca prima zi a saptamanii e Marti
  • Pentru a da un strop de culoare locului asta ma gandesc serios sa scriu aceste articole cu o alta culoare (probabil portocaliu)
  • Pentru inceput o sa dureze o saptamana (adica ultima zi care isi va primii recenzia va fi 4 octombrie)
  • In functie de cat de mult scade sau creste traficul pe aici o sa ma decid daca mai dureaza sau nu
  • Titlul l-am ales datorita faptului ca ora mea de trezire este 05:40, iar noapte de noapte, pe mine ma apuca ora 00:20 inca departe de pat.

As avea o gramada de idei pe care as vrea sa le insir acum aici, idei care sigur maine ori nu o sa mi le mai amintesc, ori o sa mi se para idioate si nu o sa le mai folosesc. Dar nu le torn aici in seara asta, caci asta e o serie pe care vreau sa o pastrez cat de cat ordonata. Pana maine, somn usor tuturo!

Lasă un răspuns

