Jurnalul unui somnambul #5

Posted: 01/10/2011 in Amintiri, Din viata mea
Etichete:, , , , , , , , ,

Somnu strica! Am ajuns la concluzia ca somnul nu e bun! In aceasta dupamasa, pentru ca ma cucerise o lene crunta, si pentru ca azi dimineata a trebuit sa ma trezesc la 6:30 dupa ce aseara m-am culcat pe la 2 noaptea, am decis sa trag un pui de somn. Stiu ca am vazut patu pe la 5 jumate, iar acum e 8:30. Ei bine, in cursul zilei de astazi, printre muncile herculiene ce a trebuit sa le fac, am inventat in minte o maxima/un proverb cu care aveam de gand sa incep acest post. Dupa aceasta doza de somn, nu mai imi amintesc nimic! Poate e de la faptul ca organismul meu s-a dezobisnuit cu somnul. O sa incerc sa il invat la loc.

Revenind la subiecte mai putin abstracte, astazi a fost o zi destul de plina in prima jumatate si destul de plictisita in a doua jumatate. Asa cum spuneam, m-am trezit la 6:30 astazi. De ce? Pai pentru a duce acea fosta eleva de-a mamei pe care am „pescuit-o” ieri din militari, pana la spitalul Universitar unde a avea de dat ceva examen. Dupa o cafeluta extrem de necesara, desi imi propusesem in week-end sa nu beau cafea, am plecat spre spital, iar pe la 8 si 20 eram acolo. Am lasat-o pe ea acolo, iar eu trebuia sa ma duc la piata Moghioros sa ma intalnesc cu alta fata. Sunt destul de gagicar daca stau sa citesc intr-un mod mai obiectiv ce-am scris.

Pentru ca eram in toate bune am decis sa merg putin pe jos ca sa mai imi intind picioarele. Asa ca am luat-o frumos spre Academie, cu castile-n urechi si muzica-n suflet.  Tot mergand eu asa hotarat, in ritmul muzicii, am descoperit ca am ajuns la Academie cu mult inainte sa imi fi satisfacut pofta de plimbare, asa ca am continuat sa merg pe jos. Si am mers, si am mai mers putin pana cand mi-am dat seama ca am ajuns la Tip-Top-ul de la Moghioros. Uitandu-ma la ceas, am facut o jumatate de ora. Habar n-am cat inseamna asta, daca e mult sau e putin, dar oricum, azi nu eram pus pe stabilit recorduri. Sincer m-as mai fi plimbat, insa acolo la Tip-Top trebuia sa ma intalnesc cu o fata. Inainte  ca multor fete sa li se franga inima, iar baietii sa imi ceara berea pe care am promis ca le-o dau cand o sa imi fac o iubita, cu aceasta fata nu e vorba de asa ceva. Eu am jucat rolul de curier, luand-o din Dr. Taberei si aducand-o la mine acasa, pentru ca ea sa primeasca…. meditatii la biologie; de la mama. Aveam ceva emotii ca nu stiam cum arata fata asta, iar dupa ce m-a sunat sa imi spuna ca in 3 secunde ajunge. In raza mea viziuala a aparut o bruneta, inalta, cu niste picioare cat jumatate din mine, un decolteu mai mult decat generos, iar eu deja imi faceam griji cum o sa fiu in  stare sa vorbesc pana acasa.  Din fericire (sau nu?) in ultimul moment a schimbat directia, semn cu nu era ea „coletul” meu. De undeva din spatele ei a aparut o roscata  mai de inaltimea mea, care nu oferea atatea distractii de la conversatie. Nu zic ca e urata dar o sa ma opresc aici cu caracterizarea.

Ajuns acasa, fata si-a inceput meditatiile, iar eu mi-am inceput muncile herculiene. A trebuit sa ma duc sa cumpar si sa schimb un robinet de la putzul din curte, iar mai apoi, bunica a insistat sa varuiesc una din camerele in care tinem butoaiele de vin. Degeaba am incercar sa ma eschivez spunandu-i ca nu o sa iasa prea bine, daca nu scot rafturile si ce mai era pe acolo, ea „Lasa mama, cat sa schimbe mirosu”. Asa ca si eu am varuit doar ca sa schimb mirosul. Neintentionat cred ca am schimbat si culoarea, caci pe trafalet se mai afla niste vopsea galbena. Deci imi e greu sa va spun ce a iesit caci mi-e frica sa ma duc sa ma uit.

Dupa care nu am mai avut ce sa fac asa ca am mai stat putin calare pe net, iar cand mama (dupa ce si-a expediat eleve catre casa) a cerut 5 minute la calculator, eu am cerut 5 minute de somn. Cand s-au transformat cele 5, in 180 nu prea stiu, dar mi-a prins bune somnul.
Acuma am inceput sa numar descrescaor zilele ramase pana pe 21. Ce e pe 21? Singura betie 100% sigura din ziua mea. Tot cu cei de la ClubSeat, de data asta undeva pe langa Brasov, nu ma intereseaza unde, ma duc, beau, dansez, mananc, rad si ma intorc.  Viitorul suna bine 🙂

Lasă un răspuns

