Jurnalul unui somnambul #6

Posted: 02/10/2011 in Amintiri
Etichete:, , , , ,

Ce as putea sa rezum la o zi de duminica?? Pentru majoritatea oamenilor, duminica se caracterizeaza prin trezit, mancat, motait, culcat, movie time si somn. Intr-un fel asa a fost si pentru mine astazi: m-am trezit cu mai multa dificultate decat o fac dimineata la 5:40, cu toate ca ceasul arata ora 13:31. Am facut tot posibilul sa ma destept, si am coborat in ritm rostogolit pana jos la bucatarie, unde era gata masa de pranz.

Dupa ce am mancat ca un porc, si dupa vreo doua pahare de vin, m-a apucat un somn…. de efectiv ma durea sufletul de somn. Asa ca am inceput sa trag din sticla de cola si am inceut sa imi fac tema la franceza. Cine a permis formarea acestui popor, sper ca are mustrari de constiinta. Apoi m-am apucat sa imi recapitulez la fizica. In mod normal n-as face recapitulare pentru un test care nu se trece, insa dat fiind ca o sa ma reintalnesc la bac cu materia asta, iar mai apoi la admiterea la facultate, am zis ca nu are de ce sa strice. Si am facut ceva ce nu credeam ca o sa ajung sa fac: am inceput sa imi fac fise. Sa scriu formulele si ce mai am, pe fise. Pana acum nu prea abordam invatatul asta vizual.
Oricum dupa doua ore, am reusit sa imi fac si 2 fise, de care sunt oarecum mandru. Mai ales ca am folosit toate cariocile pe care le aveam. Daca as putea primii nota pe cum le-am facut ar fi bine, sau daca le-as sti la fel de bine precum arata ele scrise acolo, nu as mai avea emotii.

Astazi am mai descoperit ca m-am tampit de tot. M-am trezit in timp ca in timp ce eram in curte sa dau apa la catei, fredonam o melodie de Craciun. Abia a inceput luna octombrie si deja ma gandesc la Craciun. E drept, cu cat vorbesc mai mult despre asta, cu atat ma gandesc mai mult la sarmalele bunicii, cozonacul, focul din soba, toata familia la un loc, vacanta de iarna, si toate-mi par de parca s-ar putea implinii maine. Desi daca stau sa ma gandesc, ar fi nasol ca maine sa fie Craciunul; dupa craciun urmeaza Anul Nou, iar asta inseamna ca s-a mai dus un an fara ca eu sa fii realizat chiar tot ce mi-am propus. Dar asta e, nu le poti avea pe toate. Oricum pana atunci mai am cateva luni bune de trait, timp in care oricand se pot schimba multe.

Pana la noi ordine, va doresc o toamna calduroasa, si Sarbatori Fericite! (asa, din timp)

Comentarii
  1. Vezeanu Ioana spune:

    Îmi place în mod deosebit tot ce scrii pe blog. Am ctiti până acum tot ce ai scris. Mă bucur că scrii ce gândești,ce simți și ce faci în fiecare zi. Felicitări,ține-o tot așa. Deja ai o persoană care îți urmărește zilnic blog-ul,adică eu.

    • Bogy spune:

      Multumesc pentru cuvintele frumoase si ma bucur ca iti place blogul. O sa fac tot posibilul sa ramana la fel de atractiv sau chiar mai bun 🙂

Lasă un răspuns

