Jurnalul unui somnambul #10

Posted: 06/10/2011 in Amintiri
Etichete:, , , , , , ,

A aparut si editia de gazeta numarul 10! Defapt cred ca iar delirez. Ma cred redactor/scriitor la gazeta desi am refuzat de mai multe ori postu asta in viata reala. Ideea e ca deja sunt 10 zile de cand postez zilnic pe blog toate idioteniile de peste zi.
In seara asta parca ma simt mai obosit ca de obicei. Cam am si de ce: azi noapte am stat treaz pana la 1:30 ca sa corectez lucrari de biologie la generala (din alea care nu se trec) si sa fac tabele si rapoarte despre ele, toate astea impreuna cu mama. La 1:30 am terminat, la 1:40 eram spalat, schimbat si bagat in pat. Patru ore mai tarziu, alarma de la telefon ma trezea cu brutalitate. Surprinzator e totusi faptul ca m-a trezit; la fel de surprinzator cum e faptul ca m-am dat jos din pat, m-am spalat pe fata, m-am imbracat de scoala si la 6:15 eram pe maxi-taxi.

La 7:20 eram la liceu si imi faceam siesta obisnuita. M-am invatat ca de la 7:20 cand ajung eu, pana pe la 7:40 cand apare urmatorul suflet in clasa sa trag un pui de somn strajnic. Din pacate nu prea am ce sa fac, dar daca iau maxi-taxi-ul de la 6:30 ajung pe la 8 si ceva, ca acela ocoleste tot satu si opreste in poarta la tot taranu. In fine, ideea e ca dupa ce am terminat jumatatea de litru de cafea pana la ora 9, am fost relativ fresh restul zilei. Adica eram constient si chair activ la unele ore, cu mersul la baie am avut o problema, pe principiul ca daca introduci un volum mare de lichid intr-un timp scurt, acesta va dorii sa iasa din organism mai devreme. Sunt sigur ca daca ma strofoc nitel pot scoate si o ecuatie matematica din ce am zis acum, dar sunt cam satul de mate pe ziua de azi.

Pe drumul spre casa, eu eram ca un extraterestru pentru cei din maxi-taxi. Se pare ca stimabilii mei co-tarani, nu au mai vazut un elev eminent de liceu care isi face tema la fizica in timpul mersului. Dupa multa bataie de cap, multe calcule taiate, multe formule cu sinus si cosinus, toate esuate lamentabil, am ajuns la o forma a ecuatiei suficient de buna incat sa ma prezint maine la doamna diriginta sa ii cer un sfat.

Acum pentru prima data de cand a inceput liceul cand mi-ar placea sa ma duc la culcare. Ce ma impiedica? Faptul ca in seara asta trebuie sa soseasca tata de la Turda. In mod normal n-ar fi chiar asa mare lucru, dar cum n-a mai fost pe aici de 3 saptamani, si cum nu o sa stea decat pana duminica la pranz, vreau sa profit de ocazie sa mai stau o tara de vorba cu el, cat dorm si bunicii si nu incearca sa ma convinga sa nu il mai tin de vorba ca are de lucru. Asta e un lucru care mi se pare idiot: vin bunicii in vizita pe LA MINE pe acasa ca sa culeaga via, vine tata LA EL acasa (caci teoretic si el sta aici)  iar eu sa nu vorbesc cu el prea mult cat e pe aici ca sa isi poata face treaba ca sa plece linsitit. Adica ce? El vine aici doar ca sa faca treaba pe langa casa si sa plece, iar eu sa nu vorbesc cu el ca sa il menajez…Cand o sa fiu mare, amintiti-mi sa nu imbatranesc!

Lasă un răspuns

