Jurnalul unui somnambul #13

Posted: 09/10/2011 in Din viata mea

#13! Asta e un numar la care mi-am dorit de mult timp sa ajung. E numarul meu norocus, numarul meu preferat si speram sa am o poveste interesanta de zis despre aceasta zi. NU AM! Singura stire care merita cat-de-cat putina atentie din partea mea este faptul ca A VENIT FRIGUL! Daca acum 2 zile au fost 30 de grade, ieri au fost vreo 20, azi sunt sub 10! E toamna in toata spledoarea ei: cer gri, ploaie marunta si rece, umezeala, si vant! Sunt si ceva semne bune datatoare de speranta: am cules via! Si da, am must! Si nu, nu va dau si voua! Asta e mustul meu, daca vreti must n-aveti decat sa va culegeti via.

Alte lucruri nu am ce sa va zic, si nici nu ai ce sa-i ceri unei zile ploioase de duminica. In schimb vreau sa ma intreb  un lucru: voi cum ati ajuns aici? Adica aici pe blog? De pe net, de pe mess, de pe Facebook (si al cui!)? Pentru ca ieri am observat ca a fost ziua mea cea mai populara dupa o lunga pauza.Am avut destul de multi cititori in comparatia cu media altor zile. Deci va intreb: de unde ati ajuns la mine pe blog?

Comentarii
  1. Mady spune:

    Vin si eu dupa un an: de pe facebook! ;))

  2. Bogy spune:

    Bine ai venit!
    Sper sa stai cat mai mult si sa ai parte de o sedere cat mai placuta 😛 :))

  3. Mady spune:

    Pai cand n-am ce face, ma intorc aici, ca imi cam place cum scrii. 😕
    Merci. 😛

Lasă un răspuns

