Se duce tineretea

Posted: 19/10/2011 in Din viata mea

Ce repede trece vremea! Parca numa ieri eram un copil mic si zburdalnic, jucandu-ma toata ziua la bunci in vacante si toata ziua in fata blocului cand nu erau vacante. Bine, n-a fost chiar asa. Nu m-am mai jucat in fata blocului de cand aveam 7 ani si 9 luni pentru ca nu imi placea cum se jucau ceilalti copii si cum ma tratau, iar pe la bunici sincer nu mai stiu ce faceam. Stiu sigur ca nu aveam parteneri de joaca, inafara de catelusul vecinilor, insa ce faceam toata ziua pe acolo nu prea mai stiu. Cred ca ma dadeam in leagan sau faceam castele si cetati de nisip. Oricum vorbesc deja de lucruri ce chiar si pentru mine au ajuns istorie; lucruri pe care nu le-am mai facut de o caruta de ani, iar astazi am realizat un lucru: am imbatranit!

Din frageda pruncie imi amintesc clar cateva lucruri: uram cand tata era adormit si se ducea sa traga un pui de somn imediat dupa masa cand eu aveam chef de joaca, si nu intelegeam cum poate cineva sa stea intr-un loc si sa nu vrea sa faca nimic. Astea au fost misterele copilariei mele. Ei bine, acum, la capatul unei vieti pline de incercari, de bucurii, de regrete, ma regasesc in aceasi situatie ca si cei care odinioara erau mai invarsta ca mine. Imi place sambata si duminica, dupa o masa copioasa, sa trag un pui de somn; ba chiar ii simt nevoia, si am ajuns sa imi petrec ore uitandu-ma la un foc.

Aici as putea sa profit de ocazie si sa ma laud din nou ca de 4 zile am semineu in casa, dar n-o s-o fac. O sa va spun doar ca seara, dupa ce ajung acasa, dupa ce invat cate ceva, dupa ce ma plictisesc de internet, cobor in bucatarie, iau ziarul zilei de ieri, il mototolesc, il bag in soba, asez peste el cateva crengute uscate, apoi cateva lemne mari, apoi un chibrit si apoi stau si ma uit prin fereastra de sticla sa vad cum ia foc si cum arde. Si stau asa cu orele. Ieri o jumatate de ora, acum 2 zile am stat doua ore, azi o ora si un pic… nu te mai saturi de focul ala! E banal si in acelasi timp fascinant sa vezi cum ard lemnele, sa mai pun cate un lemn pe foc, sa simti caldura cum se raspandeste incet in toata camera, e mai tare decat televiziunea HD. Adica cel putin aici n-am pauze publicitare enervante. Oricum asta cred ca este unul din semnele ca viata ta a ajuns mai plictisitoare decat e normal sa fie. Adica inteleg odata sa ramai cu ochi-n foc pentru cateva minute, dar chiar asa?

Si ca tot vorbeam de lucruri mai mult sau mai putin mature, vineri 21 abia am motiv sa chiulesc de la liceu. Motivul? Pai e a 4 intalnire aniversara a celor din ClubSeat, iar eu nu pot lipsii din moment ce am fost la celalte 3. E singura data pe an cand chiulesc cu buna stiinta si nu imi pare rau de ceea ce pierd la scoala. Anu asta voi pierde un test la fizica si unul la informatica. Bine ca pe cel la romana l-am dat astazi si ca nu a fost si acesta programat tot pentru vineri. Pana una alta  nu cred ca mai are rost sa intre cineva pe blogul asta pana duminica seara sau chiar luni seara. Daca o sa am WiFi si daca o sa am chef, si daca o sa am timp (desi mai mult ca sigur nu) si DACA voi fi in deplinatatea facultatilor mintale non-alcoolice, atunci o sa mai postez ceva. Daca nu, va doresc de pe acum un week-end minunat … al meu sigur va fi!

Lasă un răspuns

