Entertainer sau cersetor?

Posted: 20/10/2011 in Curiozitati, Din viata mea, Investigații
Etichete:, , , , , , ,

Zilele trecute sarind din site in site am dat peste un clip pe YouTube. Cred ca l-am luat de la FunnyBlog, dar oricum ideea e ca filmuletul mi s-a parut foarte interesant, insa citind comentariile de pe acolo am ajuns sa imi pun si eu aceeasi intrebare. Inainte sa ajungem la intrebare, uitati filmul:

Intrebarea cea mare care apare dupa filmuletul asta este, cum il clasificam pe omul asta? Este un performer, un entertainer, cineva care chiar isi merita banii pentru ca presteaza o munca nobila, sau ii spunem simplu cersetor cu imaginatie si cu asta basta? Daca ar fi sa mergem pe a doua varianta, singurul argument pe care il vad si eu stand in picioare este acela ca si prin orasele noastre sunt mai multi cantereti de strada, varstnici sau tineri, care canta ba la vioara, ba la chitara, ba la xilofon, ba la acordeon si pe care toti ii numim cersetori. Poate e greseala noastra.

In schimb, e de apreciat omul acesta prin voiosia cu care canta, mesajul pe care il transmite si mai ales, faptul ca in inima americii el a auzit de Romania, de Bucuresti si stie si „Te iubesc”. Asta deja denota pasiune pentru ce face si nu prea iti vine sa ii plangi de mila cand il vezi sau il auzi. Deci dupa PAREREA VOASTRA, este el un cersetor inovator sau un artist care prefera sa se afle in mijlocul publicului sau? Intra si violonistii si chitaristii nostri stradali in aceeasi categorie cu el, sau acesta e diferit?

Eu sincer nu il privesc pe omul asta ce pe un nevoias, ba chiar zic ca merita mai multa admiratie decat unele vedete.  Oricum ar fi, daca vreodata norocul o sa mi-l scoata in fata, o sa scot si eu niste bani din buzunar pentru el 🙂

Lasă un răspuns

