Lene si insomnie

Posted: 27/11/2011 in Din viata mea

Salutare tuturor. In ultima vreme mi-am cam rarit vizitele pe propiul blog, cu atat mai mult postarile. In ultima vreme nu prea am mai avut starea de spirit necesara. Stiu, titlul e mai mult un oximoron, lenea se pupa mereu bine (si senzual) cu somnul, dar la mine pana si asta e pe dos; in ultima perioada nu numai ca am suferit de o lene acuta de a scrie pe blog, dar noptile mai am si insomnii. Bine, poate ca „insomnie” nu e termenul cel mai potrivit, eu dorm ca un bebelus, dar numai de la ora 1 noaptea incolo. Si dorm numai pana la 5:30 hai 5:40 ca pe aici prin Clinceni asta e ora la care trebuie sa te scoli daca vrei sa ajungi undeva pe 7:30.

Astazi am reusit sa imi inving oarecum lenea si am plecat de acasa. Totul a inceput de  „dimineata” pe la 10:30 cand a venit mama la mine in camera sa ma trezeasca. Ca in fiecare sambata si duminca a venit si cu cana de cafea; sunt un adevarat rasfatat. Partea mai nasoala a fost ca a venit si cu celalt obiect rasfatat al gospodariei: pisica Cleo aka JeGu. La inceput am fost nedumerit, nu stiam ce obiect rotund si blanos se strecoara in palmea mea in timp ce aceasta atarna pe marginea patului, dar dupa ce am gasit puterea sa deschid un ochi m-am dumerit (de asemenea, am fost nevoit sa il inchid la loc, pentru a impiedica coada JeGului sa ma gadile pe iris). In timp ce mama a mai ramas prin camera pentru a aduna diverse obiecte „cazute” pe jos in camera mea, eu stateam intr-un cot, intins in pat, gandindu-ma la motive pentru a ma da jos din pat. Jegu, vazand ca nu ma dau eu jos din pat a decis sa urce el. A dracu pisica, cred ca e mioapa ca si-a calculat saltu in asa fel incat sa aterizeze in cana mea cu cafea, pe care o tineam in mana. Din fericire cana a ramas in mana mea, din nefericire cafeaua nu. Proaspatul dus cu cafea mi-a dat toate motivele necesare sa sar in picioare si sa ma departez de mrejele patului. Dupa aceea mi-am adus aminte si de faptul ca azi inca mai este deschis targul de carte Gaudeamus asa ca am decis sa ma duc sa arunc si eu o privire pe acolo chit ca stiam ca nu am bani de cheltuit. Pe la ora 12 si ceva am plecat, iar pe maxi taxi am avut „placerea” de a ma trezi pe genunchi cu bunica lui Moby Dick, care s-a dezechilibrat si a cazut peste picioarele mele. Daca era cu 60 de ani mai tanara jur ca nu comentam nimic, dar asa a fost un gest caritabil involuntar si pe care nu doresc sa il repet. Oricum pe la 1 jumate ajungeam la Romexpo.

Prima impresie: foarte mare inghesuiala; nu-i nimic, sunt dotat cu coate!  Am inceput sa iau standurile la rand. Am fost destept si am inceput cu cele periferice, ale editurilor didactice, ale facultatilor, chestii care in mod normal nu ma prea pasioneaza. Si a fost bine, pana am ajuns la standurile Humanitas, Carturesti, Litera, Corint si Rao. In acel moment cei 50 de lei pe care ii aveam in portofel vroiau sa se rupa in 100 de bucati dar in acelasi timp, fiecare bucatica sa valoreze cat bacnota intreaga. In cele din urma am decis sa cumpar o carte „Sanctus” care mi-a atras atentia atat prin coperta frumoasa si descrierea interesata cat si prin faptul ca autorul ei, se aflat la 2 metri de raftul cu carti dand autografe. Asa ca am zis sa imi iau si eu cartea, m-am prezentat cu ea la semnat (cu dedicatie cu numele meu)  si apoi eram cu ea in plasa. Apoi am mai gasit o carte „Dragi American Airlines” care din titlu am banuit despre ce e vorba, si din ce am citit pe verso am avut dreptate. Daca si celelalte presimtiri ale mele legate de aceasta carte se adeveresc inseamna ca acestia ar putea fi cei mai bine investiti 11 lei de pana acum. As mai fi avut vreo 14 lei de cheltuit, insa  foamea ma tragea catre casa. Loc in care am si ajuns, pe la ora 6.

Marea realizare a zilei este ca la targul de carte am reusit sa butonez un Ebook Reader, o chestie care o am pe liste de Craciun si care ma fascineaza tot mai mult. Acum frumos ar fi sa ma pun pe strans bani pt Bookfest 2012, care cred ca va fi prin mai, dar pana atunci am alte prioritati. Una peste alta la finalul zilei ma pot lauda ca acum am si mai multe carti pe care o sa imi faca placere sa le citesc, dar probabil ca n-o sa am timp sa le citesc pe toate in vacanta de Craciun, de asemenea am destule flyere si cupoane cat sa fac focul 3 zile, iar colac peste pupaza nici n-am invatat pentru teza la romana de luni (de care sincer nu prea mi-e frica) si nici pentru testul la franceza de marti (de care mi-e foarte frica!)

Lasă un răspuns

