S-a gatat si asta

Posted: 28/11/2011 in Din viata mea

Am facut-o si pe asta! Astazi am dat si teza la romana, ultima dintre tezele semestrului.asta. Si inca nici 1 decembrie nu e! Oricum nu vreau sa ma dau ceva mare geniu (nu ca n-as fi), insa teza m-a cam dezamagit; am avut 3 „mari” eseuri de facut si tocmai asta a fost problema mea: acele eseuri trebuiau sa aiba MAXIM 20 de randuri. In mod obisnuit orice elev normal ar fi zis „boda proste, ca am scapat iefin!” insa eu as fi putut pe acele subiecte sa scriu o teza de doctorat. OK,  poate nu chiar doctorat, dar de o admitere la ceva tot imi iesea. Eu niciodata n-am fost prea bun la rezumate: ori erau prea in detaliu, ori erau varza. Am avut o surpriza foarte neplacuta cand am vazut ca dupa ce am scris introducerea, pe care eu o credeam foarte succinta, ocupasem deja 15 din cele 20 de randuri. Astfel ca am inghesuit 2 argumente, o opinie si incheiere in 10 randuri. Stiu, am depasit putin, dar n-a murit nimeni din asta pana acum si nu cred ca o.sa fiu eu primul. Oricum cred ca aceasta „tactica” m-a ajutat sa fac o serie de eseuri prea detaliate si prea varza. Eu oricum sper la o nota de la 8 in sus.
Alta drama ce a avut loc a fost faptul ca mult-iubitele mele casti de telefon au dat kix . Sunt a doua pereche care si-au dat demisiai in tot at luni. Asta inseamma ca maine voi face eforturi zdravene de a sta treaz dimineata precum cand incerc sa nu adorm pe maxi…-prrl

Lasă un răspuns

