:(

Posted: 12/12/2011 in Din viata mea

Asa cum sigur ati aflat, vine Craciunul! Mai sunt 12 zile pana la Craciun, este sezonul bucuriei, momentul in care toti primim si daruim cadouri, momentul cand toti ne veselim, petrecem momente frumoase impreuna si ne bucuram de spiritul Craciunului. Tot timpul perioada aceasta a anului m-a umplut de veselie, m-a facut sa imi las deoparte putinele griji care le aveam si sa ma bucur de ce si cat am. De cand ma stiu, cand se anunta Craciunul eu eram cea mai vesela persoana din judet. Nu si anul asta. Anul asta se pare ca vrea sa se opuna in toate modurile posibile altor ani. A inceput destul de asemanator cu restul anilor, dar pe parcurs a ajuns sa fie unul din anii din viata mea pe care cred ca o sa mi-l amintesc. Dupa o primavara mai vesela decat oricare din viata mea, cam toate au luat-o la vale, iar acum ca sa mentinem nota „pozitiva” presimt ca si Craciunul o sa se duca de rapa! Chiar mi-ar placea sa ma insel, insa de cateva saptamani am simtit cum in ciuda eforturilor mele sustinute, starea mea de spirit s-a deteriorat, iar acum am ajuns la un nivel….unde nu credeam ca pot ajunge, mai ales in preajma sarbatorii mele preferate.

Nu o sa ma plang si aici despre ce stare de kkt am, despre cum nu am chef de nimic, despre cum am accese de furie doar ca in secunda urmatoare sa fiu trist si deceptionat ca un miel intr-un abator de Pasti. Nu o sa incerc nici sa dau aici detalii despre ce m-a adus in starea asta; stiu ce m-a adus, stiu ce ma poate scoate, banuiesc si ce trebuie sa fac eu ca sa ies din asta, dar stiu in acelasi timp ca nu pot face nimic, asa ca decat sa ma consum pe tema asta, mai bine nu ma mai gandesc.

Pana la urma e un paradox: anul asta pot spune ca mi-a mers mai bine ca oricand, iar acum pe final, am o gramada de lucruri si realizari de care sa fiu mandru, si totusi eu simt acest an ca fiind cel mai prost de pana acum. Nu pot decat sa imi pun de pe acum sperantele intr-un 2012 mai bun. Cat despre starea mea actuala…doar unul din miracolele acelea de Craciun care apar prin filme atat de des m-ar putea ajuta… si ce bine ar fi!

Lasă un răspuns

