Subiectu 2

Posted: 18/12/2011 in Din viata mea
Etichete:, , , , , ,

02. Unde te vezi peste 10 ani?

Niciodata nu prea mi-a placut sa ma gandesc prea mult in viitor. Mereu mi-au placut lucrurile spontane, deci nu am vazut niciodata rostul in a-mi planifica viitorul pe urmatorii ani daca eu maine as putea lua o decizie care sa imi schimbe cu totul viata. Insa, daca ar fi sa ma gandesc in momentul acesta, cu gradul de optimism care il am in minte si toate cele, pot spune ca la 27 de ani, ma vad ori locuind in tara, ori lucrand intr-un garaj/service/atelier auto din Anglia/Irlanda/SUA/Scotia/Norvegia/Olanda/Suedia. Cam astea sunt tarile in care mi-ar placea sa plec, daca e sa plec, insa oricum cred ca as revenii in tara des. Imi place locul asta numit Romania, chiar daca are si el momentele sale imputite. Cu totii le avem.

Despre capitolul bani nu vreau sa vorbesc. Daca cariera pe care o am eu in vise se contureaza macar in proportie de 75% atunci va pot spune ca totul va fi bine pentru mine. Nu ma vad insurat. Poate nici logodit, insa in mod cert ma vad aproape de acel pas, si mai ales ma vad alaturi de o persoana capabila sa indeplineasca si rolul de logodnica, si pe cel de nevasta. N-o sa incep cu descrierea acelei persoane, ca sa nu imi descumpanez admiratoarele care citesc aceste randuri cu sufletul la gura sperand sa afle de aici o metoda sigura de a ma cucerii. Sfat: Messenger->Conversatie->invitati-ma la o Cola/la o bere->faceti-mi cateva clatite==> ma veti avea pe viata!

Cam asa ma vad eu peste 10 ani…a da, ma vad cu cioc! Si mai musculos o idee 😉

Lasă un răspuns

