Despre droguri si alcool

Posted: 19/12/2011 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Leapsa acceptata de mine acum cateva zile, imi cere ca azi sa scriu despre: 03. Parerea ta despre droguri si alcool.

Peste partea cu drogurile trec repede, deoarece consider ca nu pot vorbii despre ceva ce nu am incercat. Daca e careva dintre cititori care e de parerea ca Cola si cafeaua sunt un drog, sa lase un comentariu si atunci o sa scriu ceva si despre asta.

Alcoolul: e substanta aia care margheaza enevimentele importante in viata. Eu unul il gasesc foarte util, foarte placut, foarte reconfortant si relaxant, cu conditia sa te opresti cand trebuie. Mie cel mai mult imi place sa ma opresc chiar acolo la limita. Aceea mi se pare zona cea mai buna in care sa fii cu alcolemia. Sa fii treaz si complet constient, dar daca zici/faci ceva rusinos sau deplasat, sa te poti scuza zicand ca esti beat. Am impresia ca atunci iese la iveala „omul din oameni”. Nu mi-a fost niciodata rusine sa recunosc ca imi palce sa beau. Nu beau sa ma imbat, beau sa ma simt bine. Beau cat imi cade bine, beau ce imi cade bine, beau cand imi cade bine. Si asta incurajez pe toata lumea sa faca!

Lasă un răspuns

