Religie

Posted: 19/12/2011 in Din viata mea

Astazi trebuie sa va impartasesc: „Parerea ta despre religie.”

Asta e din start un subiect ambiguu. Ce e religia? La ce ne foloseste? De unde a aparut?
Eu unul recunosc ca sunt o persoana credincioasa. M-am nascut, am fost botezat crestin, am fost invatat „cum merge treaba” si pana acum sunt multumit. Mie sincer imi  place sa cred ca nu e chiar totul la voia intamplarii, ca mai e cineva acolo sus care te priveste si ca, daca Ii ceri destul de frumos, iti indeplineste din cand in cand cate-o dorinta.

Oricum aceasta tema nu prea imi da libertate de vorbire, adica chiar nu am inspiriratie ca sa scriu un articol mai reusit. Asta e si motivul pentru care m-am ferit si ma feresc de tot ce inseamna jurnalism, redactii, reviste scolare: nu imi place ideea sa primesti o tema si obligatoriu sa aberez pe acea tema. Uneori poate fi o tema misto pe care chiar sa pot, sa vreau sa scriu si sa imi faca placere sa scriu, dar pot exista si teme ca aceasta, in care dupa 2 freze simt ca am epuizat subiectu.

Lasă un răspuns

