O-i fi special?

Posted: 21/12/2011 in Din viata mea

Tema de astazi este urmatoarea: Scrie 30 de chestii interesante despre tine. Am tras de timp cat am putut in speranta ca o sa imi vina in minte macar 15 lucruri „interesante” despre mine. Si totusi, ce inseamna „interesant”?

1. Sunt un vesnic visator
2. Sunt momente in care o sticla de Cola valoreaza pt mine cat prezenta unui fete
3. Toata lumea (de la colegi, la profesori) imi spune ca sunt foarte talentat la romana. Eu o sa dau la Politehnica
4. Primele persoane cu care sa ma inteleg cu adevarat bine au aparut in viata mea pe la 15 ani
5. Nu imi place grapefruit-ul
6. Nu pot pronunta corect „Grapefruit”
7. Auzul limbii franceze imi provoaca disconfort intestinal
8. Pot sa mananc orice, la orice ora fara sa ma ingras
9. M-am despartit de ultima iubita acum 17 ani si cateva luni
10. Nu imi plac stafidele. Au acelasi efect asupra mea ca si limba franceza.
11. Intru pe Facebook de o gramada de ori pe zi
12.  Nu comunic deloc bine fata in fata cu persoanele pe care nu le cunosc
13. Singurul meu tel in viata e sa ma vad cu permisul de conducere in mana
14. Nu sunt fotogenic
15. Urasc excursile/plecarile planificate pana in ultimul detaliu, imi plac cele spontane si neorganizate
16. Pana pe 13 Septembrie nu bausem mai mult de 2 picaturi de cafea in viata mea, si detestam acea licoare. Pe 16 Septembrie beam 1litru de cafea pe zi si inca mai vroiam
17. Prima tigara am incercat sa o fumez la 6 ani, la insistentele tatalui meu. De atunci sunt nefumator.
18. Sa ma trimiti pe transportul in comun fara casti la care sa ascult muzica e echivalent pentru mine cu a ma unge cu untura si a ma baga in cusca leului.
19. Imi sarbatoresc toate marile si micile realizari printr-o sticla de Cola
20. Visul meu e sa ma imbat cu Cola
21. O zi extrem de agitata mi se pare mai relaxanta decat una in care am dormit tot timpu
22.  Nu prea stiu sa numar bine
30. Nu ma pricep la autocaracterizari

Lasă un răspuns

