Zodiac?

Posted: 22/12/2011 in Din viata mea

Tema zilei pe care trebuie s-o abordez este: 07. Scrie despre zodia ta si daca crezi ca ti se potriveste.

Niciodata n-am fost fanul horoscopurilor. Le citesc prin ziare: daca zice ca o sa am bani si femei, atunci desi stiu ca sunt minciuni, ma declar un credincios al horoscopului. Daca zice ca o sa imi mearga rau, inchid ziaru si zic „bring it on bitch!”  si de obicei nu se adevereste nici atunci. Eram destul de derutat aseara, mai ales ca eu nu stiu nimic despre zodia mea. Stiu cate ceva despre mine, dar cam atat. Am avut noroc cu o prietena care mi-a dat un link chiar util sa mai luminez putin drumul existentei mele. Citind pe acolo, uitati cam ce am descoperit:

Nativul in Fecioara are o mare nevoie de a fi mereu in slujba altcuiva, dar de a se bucura si de recunoastere si respect din partea superiorilor. Este amabil, serviabil, supus, responsabil, dar exigent in munca, fara a reusi vreodata sa se ridice mai sus decat pozitia de simplu subaltern. Se mandreste cu realizarile sale si este un muncitor hotarat, credincios slujbei sale. Poate atinge succesul in domenii administrative sau orice alt domeniu in care trebuie sa lucreze in slujba altora (functionar public, comert, medicina), dar si in domenii legate de agricultura, animale, plante, alimentatie, chimie, farmacie, igiena, munca de precizie, calcul si analiza, artizanat.

E drept, uneori imi place sa am un responsabil deasupra capului, cineva pe care sa pot da vina in caz ca lucrurile o iau razna de tot, insa am si eu limitele mele. Am descoperit ca e placut sa fii cel ce da cu biciul 🙂 Nu voi fi functionar public, nu voi fi medic, nu imi place agricultura, chimia, farmacia sau alte chestii asemanatoare. Imi place in schimb munca de precizie. 1-0 pt horoscop.

Dovedeste mare interes pentru tot ce e in legatura cu sanatatea, terapii si diete, deci medicina – chiar si la nivel empiric – poate fi un capitol care ii suscita mereu interesul, ori pentru a aplica ceea ce afla asupra propriei persoane, ori pentru a ajuta pe altii.

Aceasta fraza reprezinta o descriere in completa antiteza cu existenta mea. Nu pun pret deloc pe sanatate si/sau terapii.

La capitolul compatibilitati…

EXCELENTA (100%) – Fecioara, Capricorn, Taur
BUNA (80%) – Scorpion, Rac
DELICATA, RISCANTA (60%) – Sagetator, Gemeni
DIFICILA, DAR INTERESANTA (50%) – Pesti
DIFICILA, CU DATORII KARMICE (20%) – Berbec, Varsator
NERECOMANDABIL (10%) – Balanta, Leu

Nu pot decat sa spun ca s-a dovedit ca ma inteleg foarte, foarte bine cu Taurii. In rest, nu prea stiu…si cu Leii ma am bine 🙂

Culori energizante: bej, verde, galben, bleumarin, maro, gri, crem

Poate verdele si galbenul sa fie bune de ceva, in rest pas! 1-1 pentru mine

Perioada din zi caracteristica:Noaptea

Jackpot! Cos de 3 puncte! Touchdown! 2-1 pt Horoscop.

Simtul cel mai dezvoltat:Pipaitul
Anotimpul caracteristic:Iarna
Sunete specifice: Muzica ritmata, de tobe, instrumente de percutie, cu ritm sacadat, egal, fara ruperi de ritm.

De aici traduc ca: dati-mi ceva de pipait, prefer mai mult vara, iar daca prin descrierea aia se traduce Rock, atunci da! 2-2 pentru mine

Mai este un dita-mai paragrafu despre cadouri posibile si inca unu despre meserii posibile. Ala despre cadouri posibile m-a nimerit cam 90% deci una peste alta, horoscopul iese in avantaj azi…

Pentru cine vrea sa stie ce cadouri imi poate lua, gasiti AICI articolul.

Lasă un răspuns

