I’m happy

Posted: 23/12/2011 in Din viata mea

Astazi leapsa preluata acum cateva zile imi cere sa va povestesc Un moment in care te-ai simtit multumit cu viata ta. Pai aici mi-ar fi mai simplu sa va povestesc momentele cand nu sunt multumit cu viata mea. Acelea sunt mai rare si mai distincte.

Sunt multumit de viata mea in fiecare zi. Pot spune ca pana acum am realizat cam tot ce mi-am propus; desigur mai sunt si cateva insuccese, dar acelea sunt doar ca sa faca viata provocatoare, sa te tina ocupat. Am avut si momente cand nu m-am simtit deloc multumit cu viata mea, insa acelea au fost tot timpul pe fond nervos si de oboseala, deci nu prea se pun la socoteala. Si oricum, atunci nu pe viata eram suparat, ci pe mine. Viata nu are nicio vina. Daca e ceva neinregula si care nu imi convine, atunci eu sunt sigurul vinovat, pentru ca nu iau masurile necesare.

Cam atat va pot spune pe acest subiect, prea multa inspiratie n-am, dar nici nu prea am ce povestii. Sunt un tip impacat cu viata lui. Sper sa si raman asa.

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    Sa ai Sarbatori Frumoase alaturi de cei dragi Bogy!

    Bubu

Lasă un răspuns

