Everyday I’m shuffling

Posted: 26/12/2011 in Din viata mea

Asta e un articol chiar relaxant: Pune iPod-ul pe shuffle si scrie 10 melodii care se nimeresc.

Pai, n-am iPod, dar am un HTC Wildfire, pe care il folosesc cu acelasi scop. Ba chiar dau si telefoane cu el! Fara sa lungesc vorba, intru in Playlist, si dau next, sarind peste melodia deja inceputa. Iata un top ten cat se poate de sincer:

1. 40km/h – B.U.G. Mafia
2. Rock it – Queen
3. Wanna be loved – Papa Roach
4. La camisa negra – Juanes
5. Save tonight – Eagle Eye Cherry
6. Let it Rock – Bon Jovi
7. The final countdown – Europe
8. Brimful of asha – Fatboy Slim
9. These days – Bon Jovi
10. Din bara in bara – Bitza

Astea sunt 10 melodii aleatorii din cele 237 pe care le am in telefon. Nu pot sa spun ca sunt chiar cele mai bune care le am, dar la toate le vine din cand in cand randul sa le ascult.

Lasă un răspuns

