Rezumatul betivului

Posted: 27/12/2011 in Balarii, Din viata mea

Tema de azi imi cere sa vorbesc despre „Ziua pe scurt”. Pai da, din motive de net, care aici in Tara brazilor verzi, nu prea e. Asa ca in loc sa va povestesc pe scurt ziua de Marti, eu o sa va povestesc pe scurt ziua de Luni. Singura intrebare e cum vreti sa o fac? Va pot povesti ziua pe scurt variana scurta, sau va pot povesti ziua pe scurt varianta extinsa. Pentru ca imi place sa tocesc tableta, o s-o fac in ambele feluri:
Pe scurt: dimineata am fost trezit intr-un mod brutal la 5:30 de alarma de toate zilele de scoala pe care tot eu am uitat sa o dezactifez. Dupa ce am oprit-o m-am culcat a loc. Cici ore mai tarziu am fost trezit intr-un mod brutal de dulce de catre tata. Am mers la masa, m-am intins pe canapea, am dormit, m-am trezit, am mancat de pranz, m-am culcat, m-am trezit, am jucat un rumy, am mancat, iar acum scriu articolul asta.
Pe lung: la 5:30 a venit mama la mine rugandu-ma pe cel mai la vocativ mod posibil sa opresc dracia de alarma care, culmea, urla chiar sub perna mea,iar mama dormea in celalalt colt al camerei. Dupa o lupta eroica cu exercitiul de mate pe care trebuie sa il rezolv ca sa pot amuti demonul numit „alarma”, m-am culcat la loc. La ora zece si ceva a inceput tata sa se roage de mine sa ma trezesc. Pe la 11 fara ceva dorinta i s-a indeplinit. Dupa un pahar de palinca si cativa carnati mancati drept mic dejun,am reintrat in starea de vegetare care imi caracterizeaza vacanta asta. Dintr-o provocare/pariu facuta la tupeu cu tata, am ajuns sa facemplimbare ca sa ne mai dezmortim burtile. Din plimbare ne-am intors la tanc pentru a asistala aranjarea mesei de prsnz. Repet, am spus asistat deci asta inseamna ca n-am facut nimic productiv pentru societate. Dupa juma de lingura de salata de beuf si vreo patru sarmale eram inapoi in stareamea de somnambul. O ambitie personala m-a tinut azi departe de cana de cafea, asa ca mi-am intins oasele e alta canapea, si am incercat sa nu-mi fac uitata prezenta in casa prin cateva comentarii care s-au vrut comice, dar pana la urma lenea si pharul de bere oferit de tata m-au facut sa uit de mine. Dupa doua ore de somn, m-am trezit, doar ca sa gasesc toata familia la masa tocind pietrele de rummy. Dupa vreo doua pahare de Cola si o doza de Jack&Cola eram oficial flamand. Dupa inca putina salata si inca 4 sarmale sunt iar in starea de somnolenta si incerc sa mi-o dreg tinandu-mi putinii neuroni ramasi neaburiti ocupati cu acest articol pe caretrebuiesa vad cum o sa reusesc sa-l postez. Mai devreme azi am avut zic eu noroc, poate imi zambesc craiesele norocului. La fel ca ieri (articolul postat azi dimineata e scris azi noapte) va doresc sarbatori fericite si mese imbelsugate!

Lasă un răspuns

