Calatorind prin mintea mea

Posted: 28/12/2011 in Din viata mea

Azi trebuie sa vorbesc despre un loc pe care mi-ar placea sa il vizitez sau unde mi-ar placea sa locuiesc. Locuri pe care as vrea sa le vizitez sunt garla! In schimb, sunt mai pretentios in ceea ce priveste posibilele locuinte. Mi-ar placea sa locuiesc oriunde, dar cat mai departe de locuintele actuale: asta exclude din start Bucuresti si Cluj. De cand ma stiu am fost atras de continentul american si de teritoriile nordice ale Europei: Norvegia, Suedia, Scandinava si Olanda. Cat despre americani, desigur m-ar tenta SUA si cochetez si cu Canada, desi acolo sunt cam multi francezi. Nu mi-ar placea ceva prea retras, prefer sa aud si sa simt sub mine zumzetul orasului. Deci daca locuiti intr-una din locatiile mai sus mentionate si aveti nevoie de un coleg de camera, lasati-mi un mesaj!

Lasă un răspuns

