Cea mai veche amintire

Posted: 29/12/2011 in Din viata mea

Mda, asta e tema despre care trebuie sa scriu azi. Totusi intrebarea e grea: care e cea mai veche amintire a mea? Dar a ta? Cred ca conteaza si de context; mereu de amintim de altceva. Pe moment cea mai veche amintire (la care imi amintesc si varsta) este imaginea mamei care ma tinea de mana cand ma trecea pragul portii gradinitei in prima zi, undeva prin septembrie ’98. Ea imi povestea despre cum doamna educatoare ii trimite la colt pe cei ce sunt neascultatori si obraznici si imi spunea „Sa nu audca faci probleme sau esti obraznic ca nu te mai primesc acasa”. Totul a fost pe cel mai dulce si calm ton posibil, dar mesajul a fost receptionat. Ma rog cam asta e ce imi amintesc acum. Din cate imi dau seama abia implineam 4 ani. Poate in contextul unei discutii mai mult sau mai putin sofisticate mi-as amintii si alte detalii, insa asa din oala…

Lasă un răspuns

