Music to my ears

Posted: 31/12/2011 in Din viata mea
Etichete:, , ,

Tema despre care trebuie sa scriu azi, in ultima zi a lui 2011 este: Parerea ta despre muzica noua. OK, o sa fiu scurt pentru ca mai am o gramda de facut azi.
Cand eram mic, ascultam ca toti copiii ceea ce ascultau si parintii mei. Am crescut intr-o atmosfera imbibata in acorduri de Queen, Meat Loaf, Metallica, Shakin Stevens, Tina Turner, Tom Jones si inca multi altii pe care ii mai regasesc si astazi la radio, pe la Europa FM sau Magic FM, dar si pe Rock FM. In orice caz, anii au trecut, eu am crescut si am inceput sa stau cu televizorul deschis pe VH1 si U TV, iar automat am dat peste melodii bune. Da, imi place muzica din zilele noastre; o ascult cu placere si adesea ma regasesc in ea. Singura diferenta pe care o vad este ca mai demult, in anii ’70, ’80 cand nu aveai internet si un milion de concursuri despre talente si muzica, era destul de greu sa te lansezi, iar in top ajungeau doar cei mai buni. Nu zic ca acum nu ar fi asa, insa acum majoritatea melodiilor bune au in spatele lor 3-4 compozitori si in unele cazuri artistul care o canta nu se numara printre ei. Deci ei practic sunt ceea ce vor producatorii sa fie, neexprimandu-si intodeauna trairile prin muzica lor.

Aspectul insa cel mai marcant pe care il observ este ca in urmca cu 20-30 chiar 40 de ani, muzica era scrisa sa intre in istorie. Un hit din anii ’80 e clasic si astazi, a facut legea la vremea lui, inca te ridica de pe scaun astazi. Muzica noua…e aici acum, e totul ok, e foarte faina, dar maine? Maine prea putini isi amintesc de ea. Si asta consider eu ca e defectul cel mai mare: i-a disparut longevitatea.

Lasă un răspuns

