Cu bune si cu rele…

Posted: 01/01/2012 in Din viata mea

Tema de azi suna cam asa: „Momente bune si rele din ultimul an”.  In mod normal nu mi-ar fi prea greu sa imi amintesc cateva evenimente din anul care tocmai s-a incheiat si sa le pun pe caprarii: bune sau rele; insa daca tinem cont de gradul de lene care se regaseste in corpul meu in aceste momente… brusc postul asta devine o scena din Mision Impossible. Sincer sa fiu nici nu cred ca imi amintesc bine evenimentele de peste an. Tot pe aici pe blog ar trebuii sa se regasesca si astea. Oricum, hai sa facem 2 liste, intr-o ordine COMPLET ALEATORIE.
Chestii bune:

  • Am trecut clasa aXa cu medie buna
  • Am intalnit o fata cu care am devenit prieten foarte bun
  • Am invatat sa fac spaghete bologneze (sau cum s-o scrie)
  • Am renuntat la internetul de la Vodafone
  • Am dat o petrecere de ziua mea, prima in ultimii 5 ani
  • Am cunoscut inca o fata cu care inca sunt prieten bun
  • Vara-mea s-a maturizat destul incat sa ma pot intelege cu ea
  • Am adoptat 5 pisici. 4 inca traiesc si comploteaza sa ma omoare
  • Am reusit sa dorm 4 ore pe noapte, 5 nopti pe saptamana timp de 3 luni
  • Mi-am schimbat telefonul
  • Am supravituit celor 3 Apocalipse din 2011
  • Am luat un 10 la matematica
  • Am stat 2 ore la dush
  • Am reusit sa fac economii
    Chestii rele:
  • Nu am baut deloc apa plata
  • Fata pe care am cunsocut-o la inceputul anului a decis brusc sa ma ignore
  • Mama mi-a interzis pt o zi sa beau Cola
  • Am ajuns sa beau jumatate de litru de cafea pe zi
  • Pana in septembrie nu beam cafea deloc
  • Tot nu reusesc sa pricep franceza
  • Am inceput mediatiile la mate
  • Am ratat o gramada de iesiri din cauza maxi-taxi-urilor
  • Am ajuns sa fiu convins ca pisicile mele vor sa ma omoare
  • Am descoperit ca cei 2 caini ai mei sunt gay
  • Ideea de a despica capul cuiva cu un topor mi se pare amuzanta

Cam astea ar fi evenimentele care imi vin in minte la ora asta. Oricum, daca chair vrei sa sti tot ce s-a intamplat cu mine in ultimul an, daca ai timp de pierdut, poti incepe sa citesti blogul asta, din ianuarie 2011 incoace. Lectura placuta!

 

Lasă un răspuns

