Credinta…

Posted: 02/01/2012 in Balarii

Tema de azi zice sa vorbesc despre credinta mea. Deja sunt bagat in ceata pentru ca nu stiu la ce se refera. Ma simt de parca sunt la ora de romana/matematica/fizica/chimie atunci cand profesorul iti zice o cerinta, toata clasa se uita la el ca la lecturi japoneze pana cand se decide sa ne dea niste clarificari. Am mai avut in aceasta leapsa posturi despre religie, unul e chiar aici asa ca nu prea stiu despre ce credinte sa va mai vorbesc. As putea de dragul de a avea un post lung sa ma apuc sa scriu Crezul pe aici, dar ar fi cam deplasat si nu are niciun rost.  Asa ca in cazul in care doreai cu disperare sa citesti ceva mai mult sau mai putin amuzant ca sa iti alungi plictiseala sau vreo stare nasoala si ai crezut ca blogul meu e solotia… iti multumesc, dar azi nu gasesc nimic interesant de scris pe tema asta. Totusi, vezi ca ID-ul meu e si pe la sectiunea Contact, parca e si la „Despre mine” sau daca nu, e la baza paginii. Imi dai un buzz si alung plictiseala in direct 🙂

Lasă un răspuns

