Educatie

Posted: 04/01/2012 in Din viata mea

Ma credeti sau nu chiar despre asta trebuie sa scriu azi: „Importanta educatiei”. Mai are rost sa mentionez asta? Consider ca un exemplu destul de bun ni-l ofera parlamentarii. Bine,nu va faceti ganduri, de la ei putem invata unde duce lipsa de educatie.
In fine, da, eu consider educatia ca fiind importanta. De ce? In primul rand pentru ca imi place sa ma simt destept. Apoi desigur mai sunt si numeroasele posibilitati care vin odata cu educatia. Eu personal astept viata de student, desi asta nu e chiar unul din avantajele educatiei, mai degraba unul din beneficii/conditii.
Adevarul e ca in momentele astea nu-mi prea arde de scoala. E vacanta, imi arde doar de petreceri, somn, uneori de citit, iar in rest de calatorii. Si ca tot ziceam de calatorii…maine plec pentru cateva zile, dar daca toate merg bine si vecinul din vara a bunicilor nu si-a inchis router-ul, o sa continui cu balivernele zilnice.

Lasă un răspuns

