Banc show

Posted: 05/01/2012 in Din viata mea
Etichete:,

Tema de azi imi cere sa povestesc un show, sau sa vorbesc despre unul, nu mai stiu prea sigur. Oricum, primul obstacol care ma impiedica sa postez ceva ca lumea este ca in mintea mea nu e clara ideea de show. Cred ca tema se refera la un fel de iuresh, o agitatie mare de oameni care tipa unii la altii. Asta imi aduce aminte de un drum cu maxi-taxi-ul pana in Clinceni pe care l-am facut intr-o zi…

Totusi, ca sa raman axat pe tema, m-am gandit sa fac o calatorie in trecut, iar ca sa nu gresesc, am ales o emisiune TV care are in numele ei cuvantul „Show”; cati dintre voi va mai amintiti de Banc Show? Tin minte ca era pe prima TV, pe vremea cand sigla lor semana parca cu un ochi, iar eu eram prea mic ca sa inteleg bancurile. Pe unele le memoram, dar nu intelegeam ce-i face pe oameni sa rada la ele. Tin minte ca unul din prezentatori era Cabral. Defapt cam asa l-am cunoscut eu pe omu asta, iar cand Banc Show s-a terminat nici nu l-am mai cautat. Oricum tin minte ca erau vremuri haioase. Ne strangeam toata familia seara la TV sa urmarim emisiunea, iar eu radeam de rasul parintilor mei. Asta suna mai mult a replica din ciclu „Mic eram, minte n-aveam”

Regulile jocului nu le-am stiut niciodata, deci nu pot spune ca nu mi le amintesc. Sunt sigur ca daca m-as fi deranjat sa le invat, le-as fi stiut, doar sunt un geniu! (si un modest pe deasupra)

Pentru cititorii fideli ai blogului (si stiu ca e cel putin unu, dar nu stiu cine) poate mai pe la noapte, gen 1-2-3 noaptea o sa mai apara un articol, ceva care sa mai rupa sirul lepselor. Asta a fost un heads-up direct de la sursa, enjoy! 😉

P.S. Acesta este postul nr 400 al blogului meu. Nu ma intrebati de ce e o cifra asa importanta, dar WordPress a tinut mortis sa ma anunte de chestia asta 🙂

Comentarii
  1. Bubulutza spune:

    „P.S. Acesta este postul nr 400 al blogului meu. Nu ma intrebati de ce e o cifra asa importanta, dar WordPress a tinut mortis sa ma anunte de chestia asta.”

    Congrats’ Bogy!!!!! 🙂
    ps: astept cu interes si povestirea cu maxi-taxi de Clinceni 😛

Lasă un răspuns

