Evolutie

Posted: 06/01/2012 in Din viata mea
Etichete:, ,

Subiectul zilei imi cere sa va povestesc cum m-am schimbat in ultimii doi ani. Prima intrebare e daca m-am schimbat, iar raspunsul e un mare DA!

Acum doi ani abia ma mutasem la Bucuresti si tin minte ce ghem de timiditate eram. Eram genul super inchis in mine, nu cunosteam nimic din Bucuresti exceptand de capatul lui 41, statia de metrou Lujerului, McDonald’s-ul de la Unirii si straduta pe care era liceul meu. In fiecare dimineata, cel mai mare vis al meu era sa ma intorc cu bine acasa. Eram cu ochii girofar in tramvai si prin metrou, ce sa mai, un purice in metropola!

Acum eu zic ca am facut progrese. D bine, de rau am inceput sa mai invat din Bucuresti. E chiar o senzatie placuta sa te plimbi prin oras si sa sti unde esti. Am redevenit visatorul pe termen lung care eram candva si tot nevoia m-a invatat sa fiu mai deschis si mai sociabil. Nu sunt inca asa cum mi-as dorii, dar inca mai lucrez la asta. Am invatat cum sa nu mai imi pese chiar de toate nimicurile, mi-am descoperit talentu la spus bancuri si inca cateva lucruri foarte marunte dar care mi-au facut viata mai frumoasa.

Am intalnit oameni noi, oameni care m-au invatat multe, oameni alaturi de care m-am simtit grozav. Una peste alta, ultimii doi ani au fost doi dintre cei mai agitati din viata mea, cu momente bune, momente (mult) mai putin bune, dar au fost doi dintre cei mai memorabili ani ai vietii mele, iar desi nu stiu cum se vede pe dinafara, in interior simt ca am evoluat mult si ma simt grozav. Sunt doi ani pe care as accepta sa-i retraiesc oricand, chiar daca n-as avea optiunea sa modific ceva. Daca as putea modifica ceva, ar fi prea putine lucruri pe lista, dar nu conteaza prea mult.

Lasă un răspuns

