5 tipe

Posted: 07/01/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Tema zilei imi cere sa postez 5 poze cu tipe care mi se par atractive. Asta mi se pare o misiune grea. De ce? Pentru ca nu prea stiu de unde sa fac poze. Nu pot posta pozele a 5 fete pe care le cunosc deoarece dupa aia am discutii cu ele si/sau iubitii lor. Nu pot pune poze cu fete pe care le-am cunoscut mai demult pentru ca dupa aia o sa intre lumea la banuieli. Alt aspect nasol este ca in opinia mea nu poza face pe om. Am cunoscut o gramada de fete care la prima vedere nu m-au impresionat absolut deloc, iar dupa ce am ajuns sa mai vorbim mi se pareau din ce in ce mai sexy. O-i fi doar eu sau asa e normal? Oricum am scotocit internetul in lung si-n lat si am gatsit 5 poze acceptabile. Am facut chiar si un top, pur orientativ. Sa incepem:

No.5 

No.4

No.3

No.2

No.1

 

Si in caz ca va intrebati, da am o slabiciune pentru brunete si satene!

Lasă un răspuns

