Movie time

Posted: 08/01/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Leapsa aceea inceputa de mine acum douazeci si ceva de zile imi cere astazi sa va povestesc despre filmul meu preferat si despre ce este vorba in el. Aici e greu pentru ca nu am doar un singur film preferat. In general filmul preferat se numara printre ultimele pe care le-am vazut. Asa ca in loc sa va zic de un film care imi place o sa va spun cateva care imi plac toate la fel de mult. Ordinea e complet aleatorie:

Tango&Cash: un film vechi, parca din 89 parca, Silvester Stallone si Kurt Russel in rolurile principale, e un film care mi-a placut mult. Un film de actiune, in care comedia se infiltreaza pe ici, pe colo, „prin partile esentiale” si il face un film savuros.
The expendables: cred ca multa lume a auzit de filmul asta; e realtiv recent, lansat in vara lui 2010 mi-ar lua prea mult sa scriu toata lista de actori importanti care apar in el. Oricum cand am vazut prima data afisul ma intrebam daca filmul asta nu e cumva o inregistrale de la o sedinta de terapie in grup a veteranilor iesiti la pensie. Am vazut filmul si mi-a placut. Destul de realist, actiune multa, imi face placere oricand sa il revad.
In the name of the king: Filmul mi-a placut pentru ca dupa ce l-am vazut aveam sentimentul ca vreau sa ma duc undeva, sa fac ceva. Astea sunt filmele care imi plac cu adevarat, cele care atunci cand apare genericul de final, parca iti trimit un sut in fund si te mobilizeaza sa faci ceva.
Crank: Ca si cel de deasupra, il are in rolul principal pe Jasom Statham si mi-a placut. E o nebunie de film. Si prin „nebunie” vreau sa zic ca la inceput nu pricepi mare lucru. Sunt o adunatura de lovituri, injuraturi, accidente, sex, droguri…ce sa mai, aventuros si comic. Dar sa nu faceti greseala sa va uitati la partea a doua. Eu inca regret timpu pierdut.
Hancock: Filmul e cu Will Smith si clar nu e unul din cele mai bune filme ale sale, insa mie mi-a placut la nebunie. Mai multe scene comice, finalul chiar ok, una peste alta a fost o experienta placuta. Plus ca vorbim despre un negru betiv cu super puteri. Ce ar putea sa nu iti placa?

Cam acestea ar fi filmele mele prefereate. Sa fim bine intelesi, nu ma pot rezuma la unul singur.

 

Lasă un răspuns

