Fascinatori

Posted: 09/01/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Mergand pe ipoteza ca profesoara de romana inca mai imi citeste blogul din cand in cand, tin sa precizez ca sunt constient ca in limba romana moderna nu intalnim accest cuvant fascinatori, insa asa cum am mai zis-o de cateva ori: blogul meu, regulile mele! Tema de azi cere sa vorbesc despre o persoana care ma fascineaza. Asta e o treaba grea. Pe mine ma fascineaza multe persoane, majoritatea ma fascineaza la un nivel superficial, dar tot fascinatie se cheama. Trebuie sa ma hotarasc care persoana ma fascineaza intr-atat de mult incat sa merite sa o aprofundez si sa spun si de ce ma fascineaza; nu cred ca i-ar convenii lumii sa insir aici o lista de persoane si sa spun ca ma fascineaza doar pentru ca au sani, chiar daca d.p.d.v al preocuparilor mele ar fi o afirmatie adevarata. Si totusi…cine naiba ma fascineaza pe mine? Dupa evenimentele din ultima perioada, as zice ca ma fascineaza….dentistii.

O fi sau nu de la anestezic, azi ma fascineaza dentistii. De ce? Pai pentru rabdarea si dexteritatea de care dau dovada, precum si pentru sacrificiile pe care trebuie sa le faca. E o meserie pe care eu nu m-as vedea practicand-o pentru simplul motiv ca nu am rabdarea necesara si cred ca nici temperamentul potrivit. Ei saracii trebuie sa ne primeasca pe noi, cei cu probleme dentare, care oricat de sofisticait am vrea sa parem e clar ca nu suntem decat o adunatura de lenesi delasatori in primul rand pentru ca ne-am permis sa ajungem intr-o stare asa de rea incat sa sosim la ei. Dupa aceea tot ei trebuie sa ne asculta vaicarindu-ne despre cat de frica ne e de durere si sa ne asigure ca nu o sa simtim nimic, apoi trebuie sa se tina de cuvant. Ma fascineaza ca pot faca treaba asta. Eu daca eram in locul lor cred ca chinuiam bietul suflet ce se afla in fata mea de sa se invete minte sa se spele pe dinti. Dupa ce ca trebuie sa-mi bag mainile prin gura lui, mai vrea si sa nu simta. Da-i cu freza pe viu! Dar nu, dentistii zilelor noastre sunt calmi, te anesteziaza bine, si e fascinat cum iti pot reconstruii jumatati intregi de dinti care nu mai erau acolo. Pentru asta merita multumirile mele, si sa stie ca ii apreciez (chiar daca nu au sani).

Comentarii
  1. Mady spune:

    Daca nu esti sexist, poti merge si la dentistE. 😛

Lasă un răspuns

