Ce fel de persoane ma atrag

Posted: 10/01/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , ,

Asta e tema zilei, iar raspunsul e simplu: cele de sex feminin! As putea acuma sa o iau pe ocolite si sa folosesc tot felul de expresii sipiruale si complicate luate din carti legate de frumusetea sufletului si alte minuni, dar tot la fete se rezuma atractia.

Ok, ca sa nu ziceti ca sunt un pervers cu ochelari obsedat si ne…..bagat in seama, o sa incerc sa fiu putin mai explicit. Imi plac persoanele responsabile, persoanele in care pot avea incredere si pe care ma pot baza tot timpul. Imi plac persoanele optimiste, sau care macar incearca sa fie tot timpul optimiste. Nu o sa ma supar niciodata pe o persoana daca in timp ce eu fac o criza de nervi ea sta si rade de culoarea fetei mele, dimpotriva!  Imi plac persoanele cu simtul umorului, persoanele care inteleg ironia si sarcasmul, persoanele carora le plac jocurile de cuvinte si glumele subtile. Imi plac persoanele care au un ideal in viata; nu trebuie neaparat sa stie exact ce vor sa faca la maturitate, dar macar sa stie spre ce inclina si sa incerce macar sa tinteasca in directia aceea, unde nimereste, asta deja nu ma intereseaza. Nu imi plac persoanele perfecte. Nu imi plac persoanele care fac orice sa aiba o fata perfecta si un corp si mai perfect. In definitiv micile defecte sunt cele care ne fac oameni. Repet, am zis micile defecte.  Ma atrag persoanele care nu sunt extrem de extrovertite. N-am nimic cu persoanele a caror viata e o insiruire de aventuri si patanii care mai de care mai incredibile, dar e stilul de viata cu care eu n-as putea tine pasul. Nu imi plac nici persoanele prea introverite; da, e perfect sa fii ceva mai rezervat, dar nu cu totul inchis in tine. Asa am fost eu o perioada, si am nevoie de persoane mai deschise ca sa se asigure ca nu ma intorc la „vechile obiceiuri”.  Imi plac persoanele sincere. Imi plac persoanele care stiu sa te aduca (bland) cu picioarele pe pamant atunci cand gresesti, dar care pot sa isi accepte si propiile greseli. Nu imi plac persoanele superficiale.

Lista cu ce imi place la o persoana ar putea continua pana maine la pranz, ceea ce credu eu ca conteaza cu adevarat este cat de bine poti aplica aceste principii si cate compromisuri esti dispus sa faci. In fond cred ca tuturor ni s-a intamplat la un moment dat sa intalnim o persoana care nu avea aproape nici una din calitatile pe care le cautam intr-o persoana dar sa vrem totusi sa ne imprietenim cu ea pentru ca decolteul ei echivala. Sau sunt singuru care a patit-o? Oricum, bine ca mi-a trecut, desi uneori regret „maturizarea” aceasta 😛

Lasă un răspuns

