Lipsuri

Posted: 12/01/2012 in Din viata mea

Mega leapsa aceea care am preluat-o acum aproape o luna se apropie de final. Astazi abordam subiectul 27 „Ceva ce-ti lipseste”. Acuma daca ar fi sa fiu marlan, as putea rezuma articolul asta la un singur cuvant, care nu, nu e „bani”, dar cum nu sunt si imi place sa chinui tastele laptopului o sa incerc sa dezvolt putin pe aici una, alta.

NU IMI LIPSESTE NIMIC! Da, stiu suna destul de ciudat sa auziti un roman, care nu face parte din top 300 spunand asta. Defapt cred ca si aia mai au plangeri. Eu pot spune, fara sa apelez la dragostea divina si mila lui Dumnezeu ca nu imi lipseste nimic. Am tot ce imi trebuie. Ceea ce nu e chiar pe gustul meu e modul in care am anumite chestii si cantitatea lor. Si totusi…ce ii trebuie cu adevarat unui om? Luandu-ma dupa televizor, telenovele si cartile ideale, omul ca sa fie fericit are nevoie de vreo 5 lucruri: casa, mancare, dragoste, fericire si bani, poate nu in ordinea asta dar aceste 5 lucruri ar trebui sa satisfaca pe oricine. Deci hai sa le luam pe rand:
Casa: am, chiar doua
Mancare: am destula si cand nu imi ajunge am ceafa de porc
Dragoste: o am pe a mamei… si pe a tatei si momentat trebuie sa ma multumesc cu atat.
Fericire: exceptand cateva zile odata la cateva luni, am
Bani: Am si de astia, multi verzisori…de aia de 1 leu

Deci una peste alta, cred ca tocmai am demonstrat ca nu pot sa zic ca imi lipseste nimic. Si totusi zic…imi lipseste propia masina :))

Lasă un răspuns

