Planificari

Posted: 13/01/2012 in Din viata mea

Astazi in penultima zi de leapsa trebuie sa vorbesc despre planurile mele pe urmatoarele 30 de zile. Asta e oarecum o problema deoarece nu-mi place sa imi planific prea in detaliu viitorul. De ce? Pai in primul rand pentru ca atata timp cat am un tel pe care trebuie sa il ating trebuie sa ma mobilizez, ceea ce nu face decat sa imi aminteasca cat sunt de comod in realitate. Alt lucru care nu imi place la planificari este ca eu sunt un tip destul de spontan si adesea imi schimb prioritatile, de multe ori sacrific unul sau mai multe „tinte” marunte si le inlocuiesc cu una mai mare care nu era in plan, dar la final, cand trag linie, ma simt aiurea sa vad chiar siun tel marunt nebifat, indiferent ce am realizat in locul lui. In fine, cred ca v-ati dat seama de ce nu imi plac planurile, iar acum trebuie sa ma gandesc ce m-am gandit sa realizez in urmatoarea luna.
Sincer eu sper sa reusesc sa incep noul semestru cu dreptul, de preferat fara sa ma asculte la franceza, sau daca ma asculta sa scot macar un 7. Cam atat pe partea de realizari scolare.
Sper sa reusesc sa strang o mana de oameni (sau doar de fete) cu care sa merg la un film. 2012 se anunta un an bun pentru cinefili.
Sper sa reusesc sa mai reduc doza de cola. Dentistul meu mi-a zis ca mai am in jur de 4-5 ani pana sa trebuiasca sa imi imbrac dintii, iar cantitatea industriala de Cola pe care o bag in mine in fiecare luna sunt sigur ca nu ajuta la ameliorarea situatiei.
Dat fiind ca in urmatoarele 30 de zile e inclus si Valentine’s Day am doua variante: ori imi gasesc pana atunci o iubita, ori gasesc o cale de a calatorii in timp pana dupa luna febroarie. Ca sa nu ziceti ca sunt pesimist, chiar cred ca am sanse sa realizez a doua varianta!

Lasă un răspuns

