Luna la raport

Posted: 14/01/2012 in Din viata mea

Ultima tema a imensei lespe de 30 de subiecte. Am ajuns s-o duc la capat cu bine. Din cate stiu eu m-am tinut de cuvant si am scris cate unul pe zi indiferent cat de greu sau de usor mi-a fost. N-o sa ma plang, nu m-a pus nimeni decat propiul orgoliu… si ma bucur ca nu m-am dezamagit!

Tema de azi zice sa vorbesc despre momentele bune si rele din ultima luna. Ar fi si, si…cumva printre articole am cam povestit ce sentimente m-au incercat in ultimele 30 de zile. Am avut si zile in care m-am simtit super, am avut si zile cand am avut toate corabiile inecate, am avut si cateva zile in care nici macar colacii de salvare nu mai pluteau, dar asa cum am promis tuturor, am supravietuit. Momentele bune…pai, am luat vacanta! Asta e clar un moment fericit, apoi a fost Craciunul, care nu inseamna altceva decat cadouri! Apoi au fost mancarurile de Craciun…sarmale, cozonac, Cola, whiskey, palinca, toate mancarurile traditionale la un loc. Am reusit in vacanta asta sa impact pe toata lumea, iar aici ma refer in special la bunici. Am trecut si prin Maramures si prin Targoviste.  Am reusit pentru prima data in 8 sau 9 ani sa merg la patinuar si nu am cazut. Am reusit sa citesc si vreo 2 carti in vacanta asta, am stabilit noi recoduri la dormit, am incercat sa ma ingras… si am esuat lamentabil, am vazut Razboiul Stelelor (pentru prima data), am rezistat la 4 sedinte de stomatologie, am primit cadou o tableta, am tremurat de frig si am ras cu lacrimi. Toate astea puse cap la cap au alcatuit ultima luna. Da, au fost si momente mai putin bune, dar au fost si mult mai multe momente mult mai bune. Da, ma vaitam eu mai in gluma, mai in serios de una alta, dar in acest moment, in aceasta seara de 14.01.2012 ora 23:17, dupa o masa copioasa si cateva cani de vin fiert chiar nu mai imi pasa. Una peste alta toate m-au ajutat sa regasesc prieteni buni, sa reinod anumite legaturi, sa primesc anumite sfaturi, una peste alta a fost o luna tumultoasa, a fost o luna agitata, a fost o luna…pur si simplu frumoasa!

Lasă un răspuns

