Prin transee

Posted: 16/01/2012 in Din viata mea

Asa cums tie tot poporul, s-a terminat si vacanta noastra, a elevilor si de azi a trebuit sa ne intoarcem la ore. Aseara toti eram clar cu moralul undeva jos de tot. Adica eu eram destul de bine dispus doar ca de cate ori ma gandeam ca astazi o sa am franceza ma apuca un puternic disconfort intestinal. In incercarcarea de a-mi limpezii mineta am zis sa imi scot ochii din monitor si sa ma uit putin la telvizor. Tot butonand ajung pe Realitatea. Ce pot sa spun… era mai tare ca programul de Revelion. Am vazut o gramada de pustani spargand statiile de autobuz, dand foc la ce apucau si o gramada de jandarmi care se faceau ca ii urmaresc. In fine, nu stau eu aici si acum sa judec care cum si cat de corect a procedat. A fost amuzant de privit, pana m-am uitat si unde se intampla totul…Piata Unirii. Aici lucrurile chiar deveneau interesante. Incepeam sa ma intreb daca nu cumva o sa ajunga si la liceul meu si daca nu cumva se vor anula orele de curs. Stiu, visez cam mult. Oricum dupa vreo doua ore de stat la cinema TV, am vazut ca iar e 1 noaptea deci ar cam trebuii sa adorm. Dimineata a fost alta poveste… ma uitam la ora 5:30 la telefonul care behaia in mana mea si incercam sa il conving si pe el ca nu se poate. In fine, behaitoarea lui a castigat confruntarea asa ca m-am tarat pana la baie unde am continuat sa incerc sa ma trezesc.

O ora si ceva mai tarziu cand ajungeam in statia de autobuz asteptand 385ul eram surprinzator de treaz. Am ajuns intr-un final si la unirii unde era surprinzator de multa curatenie. Cei de la salubritate si-au facut traba bine. Cateva cioburi pe ici, pe colo, dar una peste alta totul OK. Iar de acolo am ajuns la liceu si povestea e tipica: ora dupa ora incercam sa ii urmaresc pe profi pe masura ce cafeaua din sticla mea se evapora asemenea nisipului dintr-o  clepsidra. Maine de la capat, dar pana atunci ma gandesc azi sa ma uit la un film, si dupa aia inainte de culcare sa dau pe noul HBO aka Realitatea TV sa vad ce se mai intampla pe langa liceu

Lasă un răspuns

