Luna roz?

Posted: 05/02/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

De 5 zile suntem in luna lui Febroarie si de 6 zile ma chinui sa am si timp si chef sa scriu articolul asta. Acuma nu prea am nici dintr-una nici din cealalta, dar decat sa imi fac tema la franceza, orice altceva suna bine. Mie personal mi se pare asta sa fie una din cele mai ticaloase luni ale anului. In principiu nu ar trebuii sa fie o luna prea nasoala, adica e o luna cu cadouri, cu sarbatoare, sarbatorim Dragobetele spre finalul ei, ar trebui sa ne deschida latura romantica etc. Problema e ca nu ne ajunge Dragobetele, noi vrem si Sf. Valentin! Si cu asta chiar ca am sarit calul. Din cauza lui, toata luna febroarie nu a altceva decat o adunatura de inimioare rosii si roz, de balonase, hartie creponata, tarabe cu tigani, jucarii gomflabile, prajituri in forma de inima, denumiri siropoase, si mai mult roz si din nou rosu. Defapt la un moment dat cred ca eu ajung sa vad rosu in fata ochilor. Sunt de acord cu o zi in care sa iti declari dragostea pentru persoana iubita, desi nu inteleg de ce ai nevoie de o zi speciala sa faci asta cand poti si ar trebuii sa o faci zilnic, dar noi in spiritul pur romanesc am transformat-o dintr-o zi cand teoretic fetele n-ar fi trebuit sa aiba motiv sa te refuze cand le chemi la o prajitura, intr-o luna in care trebuie intr-una sa cumperi cadouri, sa te imbraci in roz, sa faci tumbe, sa scrii poezi, si  sa faci cinste pentru orice nimic.

Mai sunt situatiile foarte enervante in care am vazut prin magazine si odata intr-un bar ca daca vi si bei cu persoana iubita, ai reducere. Ceea ce e un gest nobil din partea patronului, se gandeste la bietul barbat care e jefuit de bani in aceasta luna si incearca sa il ajute, doar ca a uitat un lucru: el e patronul unui bar! Cuplurile nu merg in bar sa isi declare dragostea, eu (burlacul) merg intr-un bar sa beau, sa uit de inimioarele roz, sa beau pana vad inimioare verzi! Abia apoi imi declar dragostea….paharului gol, scanului de sub mine, cuierului, sau altui obiect de mobilier care mi s-ar parea sexy. Eu am nevoie de reducere, nu cuplurile!

Daca citind asta te gandesti „mama ce frustrat mai e si asta” ei bine da, sunt pentru ca nu pricep de ce trebuie sa fiu si eu acoperit de inimioare cand nu de asta am nevoie in perioada asta. Asa ca anu asta, cam de saptamana viitoare incolo, presimt ca o sa dezvolt o relatie foarte deosebita cu dozele de bere si paharele de vin, eu si cativa dintre prietenii mei la fel de putin romantici ca mine.

P.S. Daca si voi aveti aceeasi parere legata de inimioare si toata luna febroarie dati un semn, poate iesim la o bere 🙂

Comentarii
  1. Mady spune:

    Hai la o bere!

  2. Mady spune:

    Oltenia, de la 3 la 2! B-)

  3. Mady spune:

    La mine nu mai ninge, poate la tine! 😀

  4. Perfect Devil spune:

    Maaaai, dar mare bautor esti tu! Cati ani ziceai ca ai? 😛

Lasă un răspuns

