Pentru ca sunt o fiinta umana, mereu mi-a placut, chiar daca doar la nivelul subconstientului, ideea de a-i pune pe altii la treaba. Gandul ca altii se chinuie si muncesc in timp ce eu stau si ma lafai in confort si imi satisfac toate capriciile sufletului e greu sa nu imi aduca un zambet pe fata. Desigur lenea e cea care pana acum m-a oprit din a ajunge un mare antreprenor sau orice altceva ce presupune sa am in subordinea mea suflete omenesti. Ajutorul a venit din cea mai neasteptata sursa: o editura! Acuma, in cazul in care am reusit sa va trezesc interesul, va intrebati probabil la ce naiba ma refer?

Ma refer la campania lansata acum cateva saptamani de cei de la editura All. Pe scurt, eu m-am uitat pe site-ul lor la ce carti au, mi-am ales una, am luat legatura cu ei, le-am spus ce carte vreau si faptul ca am acest blog. Ei mi-au trimis GRATUIT acea carte, iar ei dupa ce eu o s-o citesc si ii public recenzia aici pe blog, o sa faca 15 minute de voluntariat. Chiar mai multe minute daca acea recenzie o sa primeasca comentarii.  Nu am vrut sa spun prea multe despre asta pana nu m-am vazut cu cartea in mana, iar astazi pentru ca a venit pot sa ma apuc de citit. Nu o mai lalai pentru ca nu am prea mult timp, dar profit de faptul ca maine proful meu de mate (care intamplator e si inspectorul general al capitalei) a inchis toate scolile si in lipsa de altceva pot sta acasa sa citesc. Mi-am ales o carte a carei titlu consider ca ma reprezinta: INSOMNIA.

Comentarii
  1. Kadia spune:

    exceptionala prezentarea! 🙂

Lasă un răspuns

