Air blogging

Posted: 07/04/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , , ,

A trecut o perioada buna de timp de cand nu am mai scris nimic pe aici. Ca de obicei, chefu de scris imi vine in cele mai ciudate locuri si momente. Decdata asta scriu din mers; de data asta merg la Roma. Ma rog, sincercsa fiu zbor, zbor pentru prima data in viata mea, iar acum ma aflu intr-un Boeing 737 la cca. 40.000 ft. Sincer sa fiu habar n-am cat vine asta in metrii, dar oricum pare mult. Daca mi-as bate putin capu cu matematica cred ca as putea calcula oarecum aproximativ. Filmele americane m-au invatat ca 6ft under ground  inseamna cam 2 metri, deci cu regula de 3 simpla ar da ca 40.000 ft = 13333.3 si daca adaugq la asta ce m-au invatat cei de la National Geographic cu „Air crash investigations” o sa afirm ca zbor la 10.000 de metri.
Coborandu-ma din inaltele sfere ale matematicii primare, m-as risca sa declar ca asta se anunta o vacanta denna de povestit. Eu, in mare, cam stiu ce ma asteapta la intoarcerea in tara, dar o sa va povestesc atunci ca sa par surprins/nervos si obosit. Meritele acestei excursii CU SCOALA ii sunt datorate profei de romana. E drept, cand zic „cu scoala” ma refer la un sfert din clasa mea si inca vreo 2-3 de pe la alte clase. Ce vom putea vizita la Roma in Sambata pastilor catolice, nu prea stiu, dar noi o sa incercam. Cred ca mai am vreo jumatate de ora din cele 2 de zbor asa ca probabil o sa incerc sa bag tableta inapoi in trolerul meu burdusit cu snitele, din care deja cred ca a gustat un sfert din cabina. Ar trebuii sa fac un fel de restaurant portabil, da cu snitele: „McVoinea’s: Snitzel fly-in” daca o doza de cola se da cu 2€ pot sa dau si eu snitelul la 1€; promotie de Pasti/Florii.

Lasă un răspuns

