Un fleac, m-au ciuruit

Posted: 10/06/2012 in Din viata mea
Etichete:, , , , , , ,

Jur ca nu stiu de unde vine replica din titlu. Stiu ca este un film regizat de Sergiu Nicolaescu, dar nu stiu cine joaca in el, cum se cheama filmul sau despre ce e vorba in el, in schimb mi-am tot propus sa aflu…inca nu m-am tinut de cuvant.

Contextul in care o folosesc eu e unul mult mai romanesc: fiind ora 9 seara dupa o zi foarte calduroasa, m-a apucat si pe mine pofta de cirese. Stand la casa, am iesit in curte, m-am dus la ciresul din mijlocul ei si am inceput sa ma intind dupa ciresele rubinii care erau mai la indemana, prea lenes sa aduc scara sa ma sui dupa cele negre, gata sa plesneasca de atata savoare. Astfel mi-am amintit singurul inconvenient al verii: tantarii.

Eu inteleg ca fiecare fiinte de pe Pamant isi are locul intr-un lant trofic si ca fara una dintre aceste specii, am ajunge cu totii sa mancam pietre, dar eu nu inteleg ce e cu tantarii de anu asta. Sunt niste ticalosi altoiti care sug viata din tine. Pe doi i-am strivit in timp ce sugeau linistiti din mana mea, pe inca unu l-am prins pe picior, si astia sunt doar cei pe care i-am vazut. Parca in alti ani erau mai discreti. Ca sa nu mai spun ca dupa ce te-au supt, arati de parca suferi de un fel de varicela mutanta de vaci. Te mananca in draci, apare o umflatura alba de 1 centimetru in diagonala si te inrosesti pe juma de mana.  Am constat ca daca nu te scarpin, cam intr-o ora se retrage umflatura si inafara de roseata nu mai sunt urme ale vizitei vampirului inaripat, dar asta tot nu echivaleaza faptul ca o ora arati ca ceva ce ar putea fi expus intr-un muzeu de boli infectioase fara leac.  In speranta ca o sa va stric noaptea si ca sa va dovedesc ca nu exagerez, va arat o poza cu antebratul meu asa cum se prezinta el acum:

 

Comentarii
  1. browniiee spune:

    Same here, dude! :))

  2. Cristina spune:

    „Cu mainile curate”, acesta e filmul in care apare celebra replica (si titlul postarii tale 😛 )

    Si da, daca n-ar fi tantarii (si in unele… multe zile… temperaturile ce depasesc muuult limitele suportabile), vara ar fi perfecta 😀

Lasă un comentariu