Working man

Posted: 19/07/2012 in Din viata mea

A trecut larca o eternitate de cand nu am mai scris pe aici. De data asta, in premiera, am si o scuza plauzibila: m-am angajat si muncesc pana visez patul cu ochii deschisi.
Mai pe larg, pentru a-mi incerca norocul la o facultate din strainatate, am nevoie de cat mai multe diplome si atestate din orice domeniu. Cum eu vreau sa meeg mai departe pe ingineria autovehiculelor, o diploma de ajutor de mecanic mi s-a parut ideala. Asa ca dupa multe service-uri care mi-au cerut doar banii ca sa imi dea diploma prin posta, am gasit unul dispus sa ma lase sa lucrez pentru ea si chiar sa invat cate ceva facand cu mainile mele. Asa ca din 2 iulie lucrez la un Bosch Car Service singura chichita e va se afla in Tg. Mures. Asa ca acum ma aflu din nou in mijlocul ardealului, si tocmai in jumatatea sa ungureasca.
Viata aici la service imi place. Ma aflu deja in a 3a saptamana si as fi avut o gramada de povestit pe blog dar sincer n-am avut timp. Orarul e chestia care m-a surprins cel mai mult, fiind de la 8 la 18 si adsea am plecag acasa abia pe la 6 jumate sau 7, insa asta nu pt ca as fi tinut aici ca pe plantatie, ci din cauza orgoliului meu care nu m-a lasat sa plec daca toti ceilalti inca munceau.
Prima zi a fost cea mai grea, a trebuit sa invat rapid cum sa stau 10 ore in picioare si in timpul asta sa fac si treaba, iar a doua zi sa fiu gata s-o iau de la capat. Dar imi place! Imi place sa stau toata ziua sub dube sau alte masini si sa ma chinui cu cate un surub. Imi place munca fizica pt ca stiu ca asa am sanse sa mai pun ceva muschi pe mine. Ce nu-mi place e sa spal masinile! Prefer sa ma fac de ulei pana in albul ochilor sub masina decat sa o spal la exterior sau interior. Cu spalatul la locul de munca ma impac si dau aproape fericit cu matura si mopul dupa fiecare masina, dar cand trebuie s-o spal…. in fine, sunt cel mai jos in ierarhie si spalatul se pare ca e una din indatoririle mele, asa ca spal orice mi se da.
O  chestie amuzanta e ca din tot service-ul, eu sunt singurul care nu vorbeste maghiara. E de-a dreptul tragi-comic cand vad ca toti vorbesc in maghiara in jurul meu, iar eu stau si ma uit la ei ca la filme straine asteptand sa apara de unde o subtitrare.
E drept, cand ii intreb ceva sau cand au nevoie de mine sa fac ceva o fac in romana si chiar politicos, deci nu pot spu e ca ma simt  nedreptatit. Mi-am facut si prieteni printre ei, deci lucrurile merg bine.
Azi e dureros de putina activitate… Attila, mecanicul pe care il ajut (sau mai mult incurc) cred ca se bucura ca azi o poate lasa mai moale, dar eu imi doresc sa vina o masina la care sa am si eu ceva de surubarit…u. filtru de ulei, o placuta de frana…ceva acolo.

Comentarii
  1. Perfect Devil spune:

    Handy man 😉 Cand esti prin bucuresti iti aduc eu masina mea. Trebuie schimbata frana de mana ca s-a rupt 😀
    Lasand gluma la o parte, sa sti ca, intr-un mod tare ciudat, ma simt mandra de tine :)) No, I’m not a freak! Doar ca… am citit cateva postari si imi dau seama ca esti un om cu capul pe umeri. Bravo tie. Putini se gandesc la ce vor sa faca in viitor si prefera sa stea acasa „pa banii lu’ mamuca” atata timp cat se poate. La multi ani (cu intarziere) pentru ziua ta. Sper ca ai avut parte de petrecerea pe care ti-o doreai (cum si daca ti-o doreai).
    Cat despre scrisul rar… stai linistit. Vara activitatea este scazuta atat pentru bloggeri cat si pentru cititori. Toti sunt in vacante 😛 Nici eu nu am mai scris de o groaza de vreme desi as fi avut ce 😀

Lasă un răspuns

