Summer time

Posted: 13/08/2012 in Din viata mea

Mi-am facut timp si chef sa mai dau un ochi pe aici. E amuzant cum am ajuns sa scriu cam un articol pe luna. Si mai (ne)amuzant e faptul ca nici nu mi-am dat seama cand a trecut o luna. In ultimul post spuneam despre ce mare salahor angajat sunt eu si cat de mult imi place. Ei bine, de doua saptamni, adica de la 1 august, nu mai sunt angajat am revenit la stadiul de elev. Nu e vorba ca nu mai imi placea, e vorba ca am multe alte chestii de facut vara asta. E drept, am ramas cu multe amintiri placute de la service si de fiecare data cand cineva o sa ma intrebe ce am facut vara asta o sa am ce sa le povestesc si cu ce sa ii amuz.

Dar cum spuneam, a venit vremea sa merg mai departe, asa ca am trecut de la ceva ce mi-a placut foarte mult (lucratul cu/printre/sub masini) la altceva ce imi place foarte mult si la care am visat de ani buni: scoala de soferi! De pe la 1 august am inceput orele de legislatie, alaturi de o clasa de… maghiari, caci asa le place ungurilor de pe aici sa le zici. Mi-ar face mare placere sa va povestesc tot ce am avut de indurat pe acolo, insa asta ar insemna sa imi exprim prea in public opiniile fata de maghiari si din respect pentru cativa prieteni buni, nu vreau sa fac asta. Partea buna e ca de maine incep orele de condus…din cate l-am mirosit pe instructor cred ca va fi inca o lectie de neo-gramatica romaneasca.

Si tot astazi m-am inscris pentru un examen Toefl, care are loc pe 25 ale lunii acesteia. Bineinteles, ca tot omu m-am apucat dupa inscriere sa caut un centru care ofera pregatire pentru examen. Surprinzator am si gasit, si surprinzator de joi ma apuc si de alea. Asa ca acuma seara, la un pahar de bere am inceput sa reflectez la cate am facut pana acum vara asta si la cate mai am inca de realizat si mi-am dat seama ce lipseste: tema la romana. Da, am o tema pe vacanta la romana… azi mi-am adus aminte de ea si in speranta ca profa mea de romana inca mai citeste blogul meu, vreau sa ma scuz de pe acum ca nu o sa imi fac tema pe vacanta. Adica eu o sa incerc, dar sincer nu cred ca o sa mai am loc in orar si pentru ea 😀

Lasă un răspuns

